Finalmen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet op niet-blackberry toestel ( met Blackberry abonnement)

Goedenavond,
 
Ik heb op dit moment een Blackberry abonnement met zogenaamd 'Blackberry' internet. Nu zou ik graag overstappen op een andere smartphone ( Niet Blackberry) en nu is mijn vraag kan dit, of zijn hier kosten aan verbonden?
 
Kan ik zomaar de simkaart overzetten en heb ik dan (abonnement -) internet op mijn telefoon of wordt er dan per mb gerekend?
 
Hartelijk dank voor uw antwoord,
 
Mitchell
1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Finalmen schreef:
Goedenavond,
 
Ik heb op dit moment een Blackberry abonnement met zogenaamd 'Blackberry' internet. Nu zou ik graag overstappen op een andere smartphone ( Niet Blackberry) en nu is mijn vraag kan dit, of zijn hier kosten aan verbonden?
 
Kan ik zomaar de simkaart overzetten en heb ik dan (abonnement -) internet op mijn telefoon of wordt er dan per mb gerekend?
 
Hartelijk dank voor uw antwoord,
 
Mitchell
Kan probleemloos.
 
Hou er echter wel rekening mee dat de BB doet aan data-compressie, hij maakt de verstuurde data kleiner zodat je minder verbruikt. Daardoor zal je bij een ander toestel dan een BB meer data opstoken bij een gelijk gebruik. Zet dus op je nieuwe telefoon meteen de app van MyVodafone, zodat je je dataverbuik goed in de gaten kunt houden. Indien nodig kun je dan nog je abonnement bijstellen zodat je in de komende tijd niet tegen problemen aan gaat lopen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic