Cootjuh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan geen abonnement afsluiten

Ik heb een Nederlandse ID, Nederlands banknummer en een Nederlandse werkgever en toch kan ik geen abonnement afsluiten omdat ik 5 km over de grens in België woon. Is raar toch ?

Voor mij is het voordelig omdat ik de hele dag in Nederland ben om dat niet met een Belgische telefoon rond te lopen.
Maar bij het invullen van mijn gegevens accepteert hij mijn Belgische postcode niet.
Prepaid is geen optie voor mij omdat ik veel voor het werk moet bellen en geen zin heb om steeds op te waarderen.

Is hier een optie voor ? (Buiten dat ik maar iemand moet zoeken die mijn postadres wilt zijn )
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Cootjuh, welkom op het Forum! Je bent natuurlijk ook welkom als klant! Ik raad je aan om hiervoor te bellen met +31654500100 en te vragen naar onze afdeling verkoop. Ook kun je een van onze winkels bezoeken. Via onze website is niet alles mogelijk, maar handmatig zijn er vaak meer mogelijkheden. Een 100% belofte kan ik nooit doen, er worden namelijk meerdere controles uitgevoerd voordat je definitief klant bent. Onder andere een kredietwaardigheidstoets.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic