arnoldmobiel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppelen nieuw abonnement aan bestaand My Vodafone account

Mijn vrouw en ik hebben beide een eigen My Vodafone account. Onlangs heb ik voor mezelf een nieuw abonnement afgesloten. Om één factuur te krijgen is dit abonnement aan het klantnummer van mijn vrouw gekoppeld. Ik wil echter (ook) in mijn My Vodafone account (met een ander klantnr , waarop tevens een prepaid en een signal plus) mijn nieuwe abonnement kunnen zien. Dat is mij nog niet gelukt. Wel kan ik met mijn login op de account van vrouw komen, maar dat is niet wat ik bedoel.
10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Als ik het goed begrijp wil je een prepaid nummer koppelen aan het account waar al het nummer van uw vrouw onder staat en dat van u met een abonnement?
Anonymous
Niet van toepassing
Als je inlogt, vervolgens daarna op je e-mail klikt (bovenin), klik daarna op account en daarna op nummer toevoegen.
DDit is de manier om een nummer met een ander klantnummer toe te voegen. Echter durf ik even niet te zeggen of dit ook werkt in combinatie met een abonnement en prepaid.
arnoldmobiel
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net andersom. Ik wil een abonnement koppelen aan een account waar al een prepaid en een signal plus op staan.
Anonymous
Niet van toepassing
Zou ook op dezelfde manier moeten kunnen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
arnoldmobiel, is het nog gelukt?
arnoldmobiel
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee het is nog niet gelukt. Onderdeel van het probleem is dat na ingave van het mobiele nummer een responsecode moet worden ingevoerd. Deze wordt per sms toegezonden, maar pas ontvangen, nadat de my vodafone transactie allang een timeout heeft gehad.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
arnoldmobiel, wat apart dat je deze sms zo laat ontvangt. Is dit ook het geval als je deze simkaart in een ander toestel plaatst?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
arnoldmobiel , heeft de tip van Marc- nog geholpen om de sms te ontvangen?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
arnoldmobiel we gaan ervan uit dat het inmiddels is opgelost! Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic