vladio

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering LG G4?

13 Januari de LG G4 besteld (icm met een verlenging van mijn abbonnement) waarvan reeds tot 29 februari een actie loopt.... was toen op voorraad, besteld. Helaas uw levering is vertraagd! (5 werkdagen...) tot op heden nog steeds niks ontvangen ook niet na al meerdere keren order status te bellen, deze vertellen trouwens allemaal elke keer wat anders :S

Week 4 zou de LG G4 binnen komen werd mij verteld, nu werd mij vandaag doodleuk verteld dat ze het helemaal niet weten en dat het vooral nog heel lang duurt en als ik pech heb helemaal niet geleverd kan worden........ wat een service bij vodafone, de klantenservice kan en wil helemaal niks als het om leveren gaat.....word constant van het kastje naar de muur gestuurd.
Is er wel voorraad in vodafone winkels? konden ze me ook niet vertellen, en al was die er wel dan kreeg ik toch niet dezelfde aanbieding...
Nu zijn er wel ergere dingen als een nieuwe telefoon, maar het gaat erom dat er vanuit de kant van vodafone geen enkele moeite word gedaan je op de hoogte te houden en als je informatie krijgt (wanneer je zelf belt) is hij foutief of ze kunnen je niets vertellen... Moet toch zeggen dat na vele jaren vodafone ik voor het eerst overweeg om over te stappen.... jammer....
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
vladio , bedankt voor je bericht op het forum. Helaas kunnen we je hier via het Forum niet verder mee helpen. Voor de status van je bestelling kun je het beste bellen naar 0800-0056 (gratis). Aangezien dit topic niet voldoet aan onze huisregels zal ik het nu sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic