frenkelj

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk bezet

Goedemorgen,

Ik krijg nu al de hele morgen de melding 'Netwerk bezet'. Heb al alles geprobeerd, de SIM-kaart eruit gehaald en weer erin, de SIM-kaart in een andere telefoon gezet, dan maakt ie ook geen verbinding. Het ligt dus aan de SIM-kaart, of misschien het zakelijk netwerk. Met mijn eigen prepaid Vodafone kan ik wel bellen.

Ik kan ook geen storingsmelding vinden. Postcode is 6904LM.
De telefoon heeft een paar dagen uit gestaan.

Groet,
Joris
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Joris,

Allereerst welkom op het forum.

Indien je met een andere Vodafone wel verbinding kan maken met het netwerk kan het inderdaad aan jouw specifieke simkaart of netwerk liggen. Ik raad je in dit geval aan om eens naar de klantenservice (1200 of 1201) te bellen of met je toestel langs een Vodafone winkel te gaan.
frenkelj
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste SeR,
Het probleem heeft zich de volgende dag (vandaag dus) vanzelf opgelost. Misschien heeft iemand van de klantenservice meegekeken? Ik heb in ieder geval niets ervoor hoeven doen.

Groeten,
Joris
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @frenkelj,

We hebben via het Forum geen toegang tot je gegevens, zoals je 06-nummer. Ik denk daarom niet dat iemand heeft meegekeken. Maar het kan wel zijn dat onze technici een melding ontvangen hebben over deze locatie en dit hebben opgelost. Ons netwerk wordt namelijk 24/7 gecontroleerd door technici. Wanneer er plotseling een probleem optreedt krijgen ze vaak automatisch al een melding op hun scherm.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic