Radboud

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstap naar Vodafone maar sim werkt niet

Ik ben van ziggo naar Vodafone overgestapt .nu werkt mijn ziggo sim niet meer sinds vandaag . Maar ook met de nieuwe Vodafone sim heb ik geen service ... moet ik ergens iets activeren ? Bij de app kan ik niet inloggen want mijn mailadres en 06nr worden niet herkend
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Radboud,

Welkom op het Vodafone forum!

Dat klopt! Het activeren van de simkaart dient nog wel even gedaan te worden, zo weet men dat de simkaart is ontvangen. Je kunt de simkaart hier activeren, volg de stappen die staan op het scherm.
Als dit niet werkt kun je het beste contact opnemen via www.vodafone.nl/support/contact/ dan kan de klantenservice je simkaart activeren en kan er gekeken worden naar je MyVodafone account.

We kunnen via het forum niet je simkaart activeren of je MyVodafone account inzien.
Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt met het activeren van de simkaart?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
We hebben helaas niets meer van je vernomen Radboud. Kunnen we hiermee aannemen dat je activatie is gelukt? Bij geen reactie op het topic zal deze worden gesloten.

Vriendelijke groet,
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic