rwscheper

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen omzetten abonnement

Geachte Vodafone.

Ik heb jaaaaren met veel plezier gebruik gemaakt van jullie diensten. Maar zit nu al vanaf 25 november met een vastlopende zaak.

25 november heb ik geprobeerd mijn abonnement om te zetten naar een 12 gb internet en onbeperkt bellen. Nu is het geval dat dat niet gelukt is en zit nu met de ellende. Heb meermaals contact gehad met klanten service. Het probleem is door gezet naar de technische dienst tot 2 keer toe.

Ik kan geen bloxen aanzetten en krijg nog steeds hoge afrekeningen.

Mijn huidige 2 gb internet is niet toereikend ivm werk. En aangezien ik geen bloxen kan activeren heb ik in Nederland heel traag internet waar je niks mee kunt.

Ik verzoek jullie om mijn probleem op te lossen en met terugwerkende kracht tot 25 november alles te crediteren tot 37,50 euro per maand.

Bij voorbaat dank,

Rutger Scheper
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi rwscheper,

Dat duurt inderdaad erg lang. Het probleem is dat via het forum er helaas geen mogelijkheid is je verder te helpen met je probleem, op het forum worden alleen tips en tricks gedeeld. Interne vragen kunnen niet via het forum worden beantwoord omdat dit privé gevoelig is.

Toch adviseer ik je opnieuw contact op te nemen met de klantenservice of even te mailen, je ontvangt dan binnen 5 werkdagen een antwoord terug. Hopelijk is je probleem binnenkort zo snel mogelijk verholpen en ben je weer snel back online.

Voor nu een fijne avond.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic voldoet niet aan de huisregels. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic