mogie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Re: afgesloten

Hoi
ik heb wel de klantenservice gesproken,maar die zijden,je moet gewoon zorgen dat je op tijd betaald,en dat er voldoend saldo en het hele verhaal.
ik zeg ja dat klopt helemaal gelijk in,maar wat jullie nu doen klopt ook niet gewoon zonder melding afsluiten,daar kreeg ik niet echt antwoord op helaas.
Ik vind het gewoon niet netjes,en ik wil het er ook niet bij laten wat vodafoon heeft rechten maar de klant ook.
2 Reacties 2
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Klopt, er zou een sms verstuurd moeten worden. (zie ook http://voda.fo/ne/vsrwp).
Het is natuurlijk wel aan te raden om ervoor te zorgen dat er voldoende saldo op je rekening staat zodat de automatisch incasso uitgevoerd kan worden. Als dit telkens mislukt, dan zou je er aan kunnen denken om je abonnement te verlagen, of bijvoorbeeld te betalen via acceptgiro.

Via deze weg kan ik je in elk geval niet verder helpen. Neem even contact op via Social Media, of bel even met onze klantenservice als je een aantal zaken wilt bespreken.

mogie
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Okee
toch bedankt
fijne dag
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic