WandaBoeije

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together abonnement omzetten lukt niet

In juli een Red together afgesloten met 2 extra nummers. Hierbij ging al van alles mis. Uiteindelijk hadden we een nieuw extra nummer met het red together hoofdabonnement van 2 jaar en 2 extra red togethers die in zouden gaan zodra deze nummers van KPN overkwamen. Zodra alle nummers geactiveerd waren konden we het hoofdabonnement omzetten op 1 van de 2 extra nummers en het extra nieuwe nummer laten vervallen. Hierdoor konden we dan ook onze 3 kids toevoegen voor dezelfde abbo kosten. Vanwege al het gedoe kregen we nog een extra korting. Prima alles keurig opgelost dacht ik. MAAR, donderdag heb ik 9 medewerkers gesproken. Heb ik 9 x alles uitgelegd. Ben ik 4x uit de wacht gegooid. Is mij 3x beloofd terug te bellen. Is mij 1x beloofd dat alles geregeld is. En 1x keer verteld dat het gewoon niet kan (??) Vandaag my Vodafone gecheckt en helaas is alles NIET geregeld. Dus gebeld met medewerker nummer 10, hele verhaal verteld en doorgezet naar medewerker nummer 11 omdat nummer 10 mij niet kan helpen. Medewerker 11 ( van product & service) stamelt dat zij er net werkt en snapt niet wat ik wil. Ik vraag om een andere medewerker maar dat kan niet. Ik moet dan maar even opnieuw bellen (we zijn ondertussen een uur verder!!) Zij zet me in de wacht en gaat wat voor mij navragen. En uiteraard wordt de verbinding weer verbroken. Ik was blijkbaar te lastig. Nu nog maar een keer bellen voor de 12 e keer. Serieus Vodafone....................... WTF

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @WandaBoeije 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat een lang verhaal en vervelend dat het allemaal zo verloopt. Ik ben geen medewerker van Vodafone maar er zijn gelukkig wel medewerkers van Vodafone hier online om je te helpen. Heb nog even geduld, ze lezen zich in en dan zullen ze hier antwoord geven. Ik ben al lange tijd klant en heb veel dingen gehoord, en gelezen, maar het verhaal dat je een nieuw nummer krijgt bij Vodafone en die dan weer kan laten vervallen, kende ik nog niet. Dat wil niet zeggen dat ze dit misschien wel doen uit coulance, maar zelf heb ik daar nog niet eerder van gehoord. Zou haast zeggen, begrijpelijk dat de medewerkers er ook niets van snappen.

Heb je wel contact gehad met het speciale Red Together team? (0800-0200976). Maar nogmaals, ik weet natuurlijk ook niet alles en wat Vodafone aan beloftes kan doen via de telefoon. Wat ik schreef, er zijn gelukkig ook Vodafone medewerkers hier online en die kunnen met je mee kijken wat er nu is gebeurd en wat de afspraken zijn. Heb nog even geduld en dan zullen ze hier wel berichten. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @WandaBoeije, goedemorgen en welkom. 

Heel erg begrijpelijk dat je baalt van deze situatie. De start van je abonnement is al niet van een leien dakje gegaan en dit verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Ik zie dat je na het plaatsen van dit topic inderdaad nog even opnieuw contact hebt gezocht. Zo te zien is dit gesprek iets vruchtbaarder verlopen en is er naar aanleiding van dit gesprek een case aangemaakt om de gewenste situatie voor je te realiseren. Dit betreft case 12623771. Dit verzoek zal zo snel mogelijk worden opgepakt en je krijgt hier bericht van. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic