FlupkeFilips

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening: Geld nog niet afgeschreven

Hallo,

Ik heb recentelijk een abonnement afgesloten bij Vodafone. Een paar weekjes geleden kreeg ik de rekening, en het geld zou worden afgeschreven op 23-10-2016. Dit is nog altijd niet gebeurd. Ik heb mijn gegevens nog eens gecontroleerd, maar daarin zitten geen fouten. Wat is hier aan de hand?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
@FlupkeFlips , dat is inderdaad erg vreemd. Via het forum kunnen we geen individuele klantgegevens inzien. Ik raad aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice. Kijk hier voor de mogelijkheden: Klik hier.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
@FlupkeFlips , dat is inderdaad erg vreemd. Via het forum kunnen we geen individuele klantgegevens inzien. Ik raad aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice. Kijk hier voor de mogelijkheden: Klik hier.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Bij geen reactie sluiten we dit topic binnen 48 uur.
FlupkeFilips
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem is nu hoogstwaarschijnlijk opgelost, dus onderwerp mag gesloten worden.
Anonymous
Niet van toepassing
goed om te horen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Helemaal mooi! Fijn dat het is opgelost 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic