biancaj1972

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S3 gaat niet meer aan, wat nu?

HALLO

ik heb een tijdje geleden een update gehad voor me galaxy s3 android 4.3..naar een mislukte download naar de vodafone winkel geweest en hun hebben het geregeld ik was niet de enige met het probleem,nu heb ik sinds afgelopen dinsdag dat me foon steeds uitvalt woensdag terug gegaan naar de winkel bleek er een fout op me sd kaart te zitten,ze hebben het weer goed gemaakt maar nu vandaag valt me foon uit en krijg hem niet meer aan wat zou dat kunnen zijn heb de batterij er al een aantal x uitgehaald maar helpt niet....nu wil ik graag weten als ik trug ga naar de winkel en me toestel word eventueel opgestuurd of ik dat zelf moet bekostigen heb hem nog geen anderhalf jaar

graag zsm een reactie bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@biancaj1972

Vervelend dat dit je is overkomen!
Als ik het zo lees zou het inderdaad kunnen dat je toestel moet worden opgestuurd. Het ligt eraan of je verzekerd bent, of er ook daadwerkelijk kosten komen.

Ben je wél verzekerd: Je betaalt je eigen risico van €45,-
Ben je níet verzekerd: Kosten zullen bepaald worden bij de inspectie van het toestel.
Voordat het toestel gerepareerd gaat worden, zullen de kosten altijd eerst met jou worden overlegd. Je geeft dus toestemming voor ze daadwerkelijk over gaat tot reparatie.

Hopelijk is het probleem na de reparatie verholpen, in ieder geval veel succes!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@biancaj1972

Vervelend dat dit je is overkomen!
Als ik het zo lees zou het inderdaad kunnen dat je toestel moet worden opgestuurd. Het ligt eraan of je verzekerd bent, of er ook daadwerkelijk kosten komen.

Ben je wél verzekerd: Je betaalt je eigen risico van €45,-
Ben je níet verzekerd: Kosten zullen bepaald worden bij de inspectie van het toestel.
Voordat het toestel gerepareerd gaat worden, zullen de kosten altijd eerst met jou worden overlegd. Je geeft dus toestemming voor ze daadwerkelijk over gaat tot reparatie.

Hopelijk is het probleem na de reparatie verholpen, in ieder geval veel succes!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic