gerardweima

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon stuk, wat nu?

Hab 2 december 2016 mijn abbonement verleng en daarbij gekozen voor een iphone 7.
Niets mis tot dan alles ook netjes ontvangen ,
Maar toen kwam het probleem ,de telefoon bleek technisch niet in orde en binnen een dag weer terug gestuurd met het verzoek een goed werkende telefoon retour te sturen.
Tot mijn verbazing werd mijn verlenging geannuleerd en kan nu nog steeds niet verlengen .
Super slechte service van vodafone ,het duurt gewoon minimaal 4 weken eer mijn status veranderd word ,zodat ik alsnog weer kan verlengen .!!!
3 Reacties 3
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
gerardweima , wanneer je een toestel retour stuurt dan wordt deze verlenging inderdaad geannuleerd. Na annulering van de bestelling zal alles terug moeten worden gedraaid. Dit kan wel een aantal werkdagen duren, wanneer je weer opnieuw kunt verlengen. 4 weken zou dit echter niet moeten duren. Ik raad daarom toch aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice. Via het Forum kunnen we helaas geen individuele klantgegevens inzien. Ik raad dan ook aan om op een van volgende manieren contact op te nemen: support.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je nog contact gehad met de klantenservice gerardweima
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer. Topic wordt binnenkort gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic