drwoo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlengen: 12 maanden Red met toestel bundel

Beste Vodafone,

Hoe werkt nou dit toestel bundel die kan gezoken worden boven de basis Red abbonnement.

Mijn huidige abonnement (Bel+SMS+Web) loopt tot dit jaar, 11 Dec.

Als ik nu verleng, voor 1 jaar met Red Super (38 euro) met toestel bundle (10 euro) :
- de nieuwe einddatum = 11 Dec 2014
- Maandelijks 38 + 10 = 48 Euro.
- Verlenging gaat nu in, dus 13-14 maanden met nieuwe abonnement (Red Super)

* Stopt dit toestel bundle (10 euro) automatische, na 12 maanden, dus mijn maandelijkse rekening na 12 maanden is weer 38 euro?
* Of kan Ik hem uit zetten na 12 maanden en doorgaan met Red Super (zonder verlenging?) met maandelijks 38 euro?

Alvast bedankt!
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi drwoo,

Waar zie je dat het Red Super abonnement €38 per maand kost? Dit abonnement kost namelijk normaal €65 per maand maar je krijgt nu via onze website €15 korting per maand dus op dit moment kost het Red Super abonnement €50 per maand. Als je er dan nog voor kiest om maandelijks voor je toestel te betalen dan zijn die kosten €60 per maand. Je betaalt dan echter ook nog een éénmalig bedrag voor je telefoon (afhankelijk van welk toestel je kiest). Als je ervoor kiest om maandelijks een bedrag bovenop je abonnement te betalen voor je toestel dan zullen deze kosten blijven doorlopen totdat je er zelf voor kiest om je abonnement weer te verlengen.

Maak dit het iets duidelijker? 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic