Saab900S

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement voor einddatum contract

Beste Vodafone,
 
Ik heb een jaar geleden op 21 Juni een abonnement afgesloten, dit was een vodafone 240 abonnement met 240 min, 180 smsjes en 250 mb aan internet. Ik betaal hier 21, 50 euro per maand voor inclusief btw. Mijn probleem is het volgende: Ik heb mijn huidige telefoon ( iphone 4 ) nu bijna 3 jaar en hij begint het sinds een paar dagen te begeven, de accu is slecht en de telefoon heeft vaak ineens een groen/ oranje beeld?
 
Mijn vraag is het volgende: zou ik nu een nieuw abonnement kunnen afsluiten bij vodafone, en dat mijn oude abonnement wordt omgezet in een nieuw abonnement, ik kijk naar een vodafone bel sms web 200 abonnement met 200 min/ onbeperkt sms en 500 mb internet, hiervoor zou ik dan gemiddeld 10 euro per maand duurder uit zijn. Als toestel voor dit abonnement wil ik graag een samsung galaxy 3 of samsung galaxy note 2.
Mijn vraag is dus of het nu al mogelijk is om te verlengen ( 12 maanden voor einddatum contract )
 
Anders ben ik genoodzaakt om na 8 jaar vodafone klant te zijn mijn abonnement op te zeggen en over te stappen naar een andere provider, hiervoor zou ik wel ongeveer 150 euro afkoopkosten moeten betalen waar ik echt geen zin in heb.
 
Graag hoor ik van u!
 
Mvg, Julian Steenkamp
 
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Juian,

Je mag 4 maanden voor einddatum van je contract verlengen. Eerst kan dit helaas niet. Dit om te zorgen dat de contractsduur van je abonnement niet een opeenstapeling wordt van contracten. Ik weet niet waar je het toestel vandaan hebt maar misschien kun je het ter raparatie aanbieden?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic