dylanvloenhout

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlenging vodafone friends & family met htc one voor 2 april

Goedendag,

Ik vroeg mij af of ik de htc one via friends & family kan bestellen met verlenging van mijn abbonement voordat de red abonnementen ingaan?
Ik heb iemand gesproken van de klantenservice die mij vertelde dat dat niet mogelijk was omdat er aan de huidige friends & family site niks meer wordt gedaan.
Ik zou graag willen verlengen met de huidige vormen van abonnementen.
12 Reacties 12
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi dylanvloenhout,

Je kunt via de friends & family pagina kiezen uit een groot aantal toestellen. Als het toestel waar jij naar op zoek bent, op dit moment niet terug te vinden is op de friends & family pagina, dan is het niet mogelijk om met dat toestel te verlengen.
dylanvloenhout
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
 
Waarom wordt deze eigenlijk niet toegevoegd aan het assortiment van de Friends & Family pagina?
Pas geleden is nog wel de Sony Xperia Z toegevoegd.
Waarom zou het niet mogelijk zijn om de HTC One toe te voegen aan de Friends & Family pagina?
Uiteraard is het dan natuurlijk niet een kwestie of het kan bij Friends & Family maar een kwestie van willen, als u mij begrijpt.
 
 
Ik heb persoonlijk niks aan de Red Abonnementen dus ik wil bij het huidige aanbod blijven wat nu op de website staat.
Ik zou het jammer vinden als Vodafone de HTC One niet zou toevoegen aan de Friends & Family Site Voor 2 april, het geeft mij te denken of ik dan nog wel klant bij Vodafone zou willen zijn.
Ik zeg in alle eerlijkheid dat ik niet aan een abbonement zo'n hoog abonnement wil vastzitten.
€50 of iets hoger en daarna nog 10% korting van Friends & Family vind ik nog steeds te duur en dat zou ik jammer vinden want ben altijd tevreden geweest met Vodafone.
 
Dus mijn vraag aan jullie (Vodafone) of jullie het toch nog willen toevoegen aan de Friends & Family pagina.
 
MvG,
 
Dylan
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey Dylan,

Zoals je inmiddels al weet wordt het aanbod op 2 april aangepast. Als je graag de Xperia wilt zul je moeten afwachten of hij er dan wel bij staat.

Ik begrijp dat je het jammer vindt dat jouw favoriete toestel hier niet bij staat. De Friends&Family pagina geeft al hele scherpe aanbiedingen ten opzichte van ons normale aanbod. Daar staan ook een aantal hele mooie andere toestellen bij. Het aanbod is misschien beperkter dan in onze gewone webshop, maar ook veel voordeliger.

De keuze is uiteraard helemaal aan jou.

dylanvloenhout
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste astrid,

Het ging overigens om de Htc One. En zoals ik eerder heb gezegd, wil ik niet wachten tot 2 april. De abonnementen zijn dan duurder dan in vergelijking tot wat er nu beschikbaar is via Friends & Family. Het is natuurlijk heel erg makkelijk om te zeggen dat er ook nog andere hele " leuke" toestellen bij zitten, maar daar zit ik niet op te wachten juist omdat ik graag de HTC One wil aanschaffen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat jullie, als vertegenwoordiger van Vodafone, niks voor mij kunnen betekenen.Het is gewoon een feit dat het een keuze is om de telefoon nu niet toe te voegen en later wel. Ik wil geen RED abonnement en daarom zou dan nu de uitgesproken kans zijn om mij middels de Friends & Family met het huidige anbod abonnementen EN de HTC One als klant te behouden als klant bij Vodafone.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
dylanvloenhout schreef:
Beste astrid,

Het ging overigens om de Htc One. (...)
Oeps, sorry. Je hebt gelijk. de HTC One dus. Mijn excuses.
devriesf

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond,

Ik zit met dezelfde vraag. Of jullie voor 2 april graag de HTC One aan de Friends & Family shop kunnen toevoegen. De nieuwe Red abonnement vind ik totaal niet aantrekkelijk aangezien ik niet veel bel, maar wel veel internet wil gebruiken. Het zou dus erg fijn zijn als ik de HTC One met een Bel+SMS+Web altijd abonnement kan bestellen. Anders wordt het toch op zoek naar een andere provider.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
devriesf schreef:
Goedenavond,

Ik zit met dezelfde vraag. Of jullie voor 2 april graag de HTC One aan de Friends & Family shop kunnen toevoegen. De nieuwe Red abonnement vind ik totaal niet aantrekkelijk aangezien ik niet veel bel, maar wel veel internet wil gebruiken. Het zou dus erg fijn zijn als ik de HTC One met een Bel+SMS+Web altijd abonnement kan bestellen. Anders wordt het toch op zoek naar een andere provider.
Ik ben bang dat ik jullie hierbij niet kan helpen. De eerstvolgende update aan het Friends&Family aanbod zal de wijziging naar Red abonnementen zijn. Andere updates zullen er niet komen ben ik bang.

Maar als je die abonnementen opzich wel nog aantrekkelijk vindt, is dan misschien een Sim Only een optie? Het toestel is los op diverse plaatsen te krijgen. Los kopen is niet voor iedereen een optie natuurlijk, maar los kopen is iets goedkoper dan via een abonnement een toestel nemen. Dat komt omdat je als je het bij een abonnement neemt je het in feite op afbetaling koopt (namelijk via je abo-kosten). Extra korting op het abo (want F&F + Sim Only) en mogelijk net een iets scherpere deal op het toestel omdat het niet afbetaald wordt kan best nog de moeite waard zij 🙂
dylanvloenhout
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Er moet hier toch wel een oplossing voor te vinden zijn? 
Is Vodafone niet voor klantbehoud en klant tevredenheid?
Het is een leuk idee wat aangedragen wordt maar met een Sim Only plus zelf een toestel aanschaffen ben ik duurder uit.
Het is dan wel vergeleken met een andere provider (T-mobile), maar dan ben ik daar nog goedkoper uit.
 
Als u mij niet kan helpen, wie kan dit dan wel?
Een product toevoegen aan een Webwinkel is naar mijn weten niet zo moeilijk.
Ik vraag me eigenlijk meer af waarom jullie dit niet willen?
 
Tot nog toe wordt ik alleen maar meer overtuigd van het feit dat ik naar een andere provider moet zoeken.
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi dylanvloenhout,

Er kunnen wel toestellen worden toegevoegd aan de webshop; Het is ook geen technisch issue. Er wordt voor gekozen om toestellen vanaf een bepaalde datum aan te bieden. Het toestel is nu alleen te bestellen als pre-order op onze website en wordt geleverd vanaf week 16 (http://voda.fo/ne/dq9l3) . Helaas kan ik je op dit moment niet aangeven of / wanneer het toestel wordt toegevoegd aan het Friends & Family assortiment. Het toestel los kopen + een Sim Only abonnement is natuurlijk een mogelijkheid. Nadeel is dat je het toestel in 1x moet betalen.


dylanvloenhout
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dan vind ik dan een zeer slechte service van Vodafone. Het is mogelijk via veel telecom aanbieders om de telefoon als pre-order aan te schaffen.
Nog even over het Sim-only daar heb ik in mijn vorige antwoord al uitgelegd dat dit minder voordelig is, dus die optie vervalt gewoon.
Het Feit blijft gewoon dat ik meer dan 1 GB Data verbruik en weinig tot niet Bel/Sms. Het is via Friends & Family dan de uitgesproken kans om 4gb internet met 200 Belminuten en onbeperkt sms mij als klant te behouden als jullie mij tegemoet komen met de HTC One. De RED Abonnementen zijn in mijn opzicht gewoon te duur voor wat je krijgt/nodig hebt. In het voordeligste geval betaal ik voor een RED C abonnement 49 euro als de korting eraf is en dat vind ik gewoon te duur. Zeker omdat ik ook vaak over de 1 GB ga. En Red Super is al helemaal geen optie.
 
Bedankt dat jullie mij hebben overtuigd om naar T-mobile te gaan overstappen.
 
devriesf

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu is het 2 april en zijn de vodafone red abonnementen ingegaan op de friends & family website. Maar de htc one staat er nog niet bij. Doe hier eens wat aan vodafone, ik word hier een beetje moedeloos van....
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
De One staat er wel bij?
 
Niet dat je friends&family nu nog nut heeft, maar dat is een ander verhaal.
10% korting... jippie. Dat was 33-50%.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic