Veroootje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone garant

Ik heb bij vodafone 2 telefoonabonnementen en heb op de samsung galaxy s2 een verzekering afgesloten(in juni 2011 aangeschaft). Toen ik dit abonnement afsloot heb ik de verkoper gevraagd of ik ook eventueel dat ander nummer in deze telefoon kon doen, dit was geen enkel probleem. Dus mijn vriend gebruikte een nummer met de samsung galaxy s2 en ik de andere. Aangezien de samsung galaxy s2 niet echt beviel  hebben we geruild en heb ik mijn simkaart in de samsung gedaan. En mijn vriend met het 2e abonnement van mij, in een blackberry.

De samsung galaxy is gevallen waardoor er een barst in het scherm is ontstaan. Ik ben naar een vodafone winkel gegaan om deze in te leveren voor reparatie, want er zat een verzekering op.
Tot mijn ontsteltenis krijg ik te horen dat ik de verzekering voor niks betaald heb want in de telefoon zat niet meer de originele sim kaart en dan geld de verzekering niet. Ik heb bij afsluiten van de verzekering bij de verkoper nagevraagd en was omwisselen geen enkel probleem. Nu wordt de telefoon niet gerepareerd en zit ik met een kapotte telefoon.
Op advies van de winkel waar ik de telefoon ter reparatie wilde aanbieden een klachtenbrief gestuurd. Hier werd ik vandaag terug gebeld door iemand van de klachtenafdeling.
En kreeg weer te horen dat ze niks konden doen, en de telefoon niet gerepareerd kan worden.
 
Ik vind dit geen service van vodafone. En verzoek toch nog maals deze zaak te bekijken en de samsung galaxy s2 in reparatie te nemen.
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Veroootje,

Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Het klopt echter wel dat als je een andere simkaart in het toestel hebt gedaan, er geen aanspraak meer gemaakt kan worden op de verzekering. Dit is ook terug te vinden in de voorwaarden van de verzekering. Ik begrijp dat je klacht al behandeld is door onze speciale klachtenafdeling SSV. Ik ga er van uit dat ze je klacht in alle ernst behandeld hebben en het oordeel dat ze gegeven hebben juist is. Ik kan helaas niet voor je betekenen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic