Dennis Krijgsma

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Voldoe ik aan de voorwaarden voor de dubbele data?

Hallo allemaal,

Ik gebruik de bundel Start L van vodafone en maak ook gebruik van Ziggo. Ik weet dat ik de extra's straks kan gebruiken. En dat ik nog bericht krijg over de dubbele data. En ik weet zelfs dat dit tot 4 weken kan duren.

Nu is alleen mijn vraag:

In het verbruik zie ik dat ik 1GB te besteden heb. Maar kom wel in aanmerking voor die dubbele data. Ondanks dat dat er nog niet bij staat, is dat deze maand al geldig?


*moderator: topic verplaatst naar Benefits
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Dennis Krijgsman
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je Vodafone en Ziggo samen hebt.
Met Start L krijg je 2GB ipv 1GB en deze krijg je pas als Vodafone en Ziggo je volledige gegevens hebben gecontroleerd. En mocht je dan in aanmerking komen, dan krijg je een berichtje dat je dubbel data ontvangt. Eerder heb je deze dus niet en heb je niet meer dan 1GB op je abonnement. Dus je hebt niet eerder 2GB voor je daar bericht over krijgt!!

Daarnaast moet je natuurlijk wel voldoen aan de voorwaarden van VodafoneZiggo samen: Heb jij minimaal één Start, Red, Smart, Scherp of Black abonnement? En op hetzelfde adres Ziggo digitale TV en vast internet (snelheid minimaal 30 Mbps)? Dan heb jij automatisch recht op de non-stop gratis extra’s.

In ieder geval veel plezier en toch nog even wachten 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Dennis Krijgsman
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je Vodafone en Ziggo samen hebt.
Met Start L krijg je 2GB ipv 1GB en deze krijg je pas als Vodafone en Ziggo je volledige gegevens hebben gecontroleerd. En mocht je dan in aanmerking komen, dan krijg je een berichtje dat je dubbel data ontvangt. Eerder heb je deze dus niet en heb je niet meer dan 1GB op je abonnement. Dus je hebt niet eerder 2GB voor je daar bericht over krijgt!!

Daarnaast moet je natuurlijk wel voldoen aan de voorwaarden van VodafoneZiggo samen: Heb jij minimaal één Start, Red, Smart, Scherp of Black abonnement? En op hetzelfde adres Ziggo digitale TV en vast internet (snelheid minimaal 30 Mbps)? Dan heb jij automatisch recht op de non-stop gratis extra’s.

In ieder geval veel plezier en toch nog even wachten 🙂
Dennis Krijgsma
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:
Hoi Dennis Krijgsman
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je Vodafone en Ziggo samen hebt.
Met Start L krijg je 2GB ipv 1GB en deze krijg je pas als Vodafone en Ziggo je volledige gegevens hebben gecontroleerd. En mocht je dan in aanmerking komen, dan krijg je een berichtje dat je dubbel data ontvangt. Eerder heb je deze dus niet en heb je niet meer dan 1GB op je abonnement. Dus je hebt niet eerder 2GB voor je daar bericht over krijgt!!

Daarnaast moet je natuurlijk wel voldoen aan de voorwaarden van VodafoneZiggo samen: Heb jij minimaal één Start, Red, Smart, Scherp of Black abonnement? En op hetzelfde adres Ziggo digitale TV en vast internet (snelheid minimaal 30 Mbps)? Dan heb jij automatisch recht op de non-stop gratis extra’s.

In ieder geval veel plezier en toch nog even wachten 🙂

En dan is dit gelijk het antwoord op mijn vraag. Dank je wel!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Mocht mijn antwoord het beste antwoord voor je zijn, wil je deze dan markeren als Best Antwoord.
Je helpt daar andere klanten ook weer mee die zo'n zelfde vraag hebben. Bedankt!

En natuurlijk veel plezier met alle extra's 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic