Slemmer_2023

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zakelijke factuur voor de aankoop van meerdere mobiele toestellen

Goedemorgen, wij hebben in mei 7 toestellen bij jullie besteld. Deze toestellen zijn in mei geleverd en betaald. Bestelnummer is 410488821. Inmiddels hebben ik en mijn collega heel vaak gebeld om de factuur. Tot op heden hebben wij nog geen factuur ontvangen. (wel 5x een besteloverzicht waar ik niks mee kan). Hoe moeilijk kan het zijn?! Om een factuur te sturen van de bestelling! Zojuist met Bianca Janssen gesproken en stuurt ons het contract maar weer niet de rekening! Nu ben ik er klaar mee en probeer ik het via deze weg... Bianca gaf aan dat de factuur gestuurd wordt maar dat hier lange tijd overheen gaat. We wachten nu al 2 maanden op de factuur. (in mei nog een bestelling geplaatst, hier kregen we dezelfde dag al een mail met 'dit is je rekening') Ik ga er dus vanuit dat wij die rekening niet krijgen zoals Bianca zegt. Telefoongesprekken worden opgenomen, luister deze maar terug. Deze telefoongesprekken zou ik ook meenemen voor trainingsdoeleinden! Ik hoop via deze weg alsnog spoedig de rekening te ontvangen. Groet Nelleke

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Slemmer_2023 

Ik kan mij zeker voorstellen dat je graag een factuuroverzicht wenst van de 7 aangeschafte mobiele telefoons. Helaas kan ik je via de Community hier niet bij helpen, omdat het een zakelijke aansluiting betreft. Via de Community heb ik alleen de inzage in particuliere aansluitingen. Mijn excuses hiervoor. Ik raad je dan ook aan om die verder af te handelen via Vodafone Business. 

Slemmer_2023
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag Cecilia,

 

Daar zijn we al heel lang mee bezig en hebben al heel veel mensen gesproken maar we krijgen geen factuur omdat deze er niet is. (Hoe dan?) Als bedrijf ben ik verplicht een btw factuur te overleggen en zou daarom graag iemand spreken die dit wel kan regelen. Zoals u kunt lezen in bovenstaande mail zijn wij al even bezig om een factuur te krijgen dus om ons dan op deze manier naar een algemene site te verwijzen is lekker makkelijk maar weinig effectief. (Kastje muur verhaal). Ik hoop dat er iemand binnen Vodafone opstaat en zegt: "deze klant gaan wij helpen, want dit schiet niet op". Tot op heden hebben wij diegene nog niet gevonden. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Beetje vreemd dat ze je niet helpen bij de zakelijke klantenservice. Het is vanuit Cecilia niet de intentie om je van het kastje naar de muur te sturen. Dit is nu eenmaal een community voor particulieren en zakelijke aansluitingen zijn anders. Daarom stuurt ze je ook door naar de zakelijke klantenservice. Deze mensen kunnen met je mee kijken in het systeem en je helpen met facturen. 

Beetje vreemd dat je via de zakelijke klantenservice niet goed bent geholpen. Heb je geen aanspreek persoon binnen Vodafone Zakelijk? Aangezien je 7 abonnementen hebt lopen zou je denken dat je wel iemand hebt waar je op terug kan vallen. Tenminste, ik dacht altijd wel dat het zo werkte op de zakelijke afdeling. 

Slemmer_2023
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag,

Nee, wij hebben geen vaste contactpersoon, wij zijn langzaam aan een grotere klant geworden maar hebben dit altijd via de klantenservice geregeld. Weet u wie onze contactpersoon kan zijn of worden en wellicht kan diegene contact met ons opnemen om dit op te lossen?

Ik hoor het graag. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Slemmer_2023 
Helaas ben ik niet de gene die dit voor je kan oplossen, omdat wij simpelweg via de Community geen inzage hebben in zakelijke aansluitingen. Daar baal ik in deze situatie ontzettend van. Helemaal omdat je dus al meermaals dit via zakelijk hebt proberen te regelen. In het kader van niet geschoten is altijd mis, heb ik jouw verzoek intern bij zakelijk uitgezet. Hopelijk nemen ze naar aanleiding hiervan contact met jou op. Als ik een terugkoppeling krijg, dan laat ik je het in ieder geval weten via deze weg.

Slemmer_2023
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

Bedankt voor het meedenken. Inmiddels heb ik van zakelijk wederom een besteloverzicht gekregen en een mededeling dat de case gesloten is. Een besteloverzicht bevat geen btw en is geen factuur zoals ik deze verplicht ben te overleggen. Kun je hier nog iets in betekenen? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Slemmer_2023 
Ik ben er voor je achteraan gegaan. Mijn collega heeft opnieuw een case aangemaakt en je per e-mail hiervan op de hoogte gesteld. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic