Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,292Oplossingen
  • 1,755Discussies
  • 82.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

toegezegde korting Alleen-lezen Onopgelost

Er was mij als nieuwe klant door een Vodafone medewerker een korting toegezegd. Nu krijg ik van Vodafone het bericht dat deze belofte niet wordt nagekomen. En dat het telefoongesprek - waarin deze bel...

Nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Mijn werkgever heeft het zakelijke mobiele nummer opgezegd. Nu was er toegezegd dat ik het zakelijke nummer wilde meenemen naar een andere provider. Is het nu nog mogelijk om dit nummer bij een andere...

Re: Melding geen internet verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Kan ook een stukje software zijn vanuit Samsung waardoor het niet werkt. Maar fijn om te horen dat het uiteindelijk alsnog heeft gewerkt @Kiekes

Louis door Oud Community Moderator

Scan problemen Alleen-lezen Opgelost

Vandaag kon mijn vrouw met haar iPhone de hele dag niet betalen met Apple Pay. Ook een andere app waarvoor je met de telefoon moet scannen, geeft problemen. Iemand enig idee wat dit veroorzaakt ?

Bkr registratie Alleen-lezen Opgelost

Hoi ik probeer sinds gister iemand te spreken die over bkr registraties gaan maar niemand kan me hierbij echt helpen, ik heb een mail gestuurd naar de bkr afdeling maar krijg daar geen antwoord op, ik...

Slecht 4g onvangst Alleen-lezen Onopgelost

Als internationaal chauffeur heb ik met mijn samsung s9 in de landen waar ik veel kom (duitsland, denemarken, zweden) overal perfect 4g ontvangst. Echter in nederland op veel plekken niet, daardoor sl...

Klantnummer Alleen-lezen Opgelost

Hallo, mijn moeder is al weken bezig haar klantnummer te achterhalen maar krijgt geen enkele hulp van de klantenservice. Haar my vodafone account is niet meer te bereiken dus daar kan ze het niet. Op ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen