Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,283Oplossingen
  • 1,734Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

samsung galaxy gio Alleen-lezen Onopgelost

Sinds anderhalve maand heb ik een samsung galaxy gio met abonnement. Al vanaf het begin viel het toestel soms spontaan uit, dan moest ik de batterij eruit halen en weer terugstoppen om hem aan te krij...

Klacht: Hoop vragen. Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Aangezien ik nog geen antwoord heb op mijn mails en ik niet al te lang kan wachten plaats ik het hier.Ik heb donderdag vorige week de nieuwe Blackberry Bold 9900 besteld.Dit is allemaa...

Nog een review van de BlackBerry Bold 9900 Alleen-lezen Onopgelost

Review BlackBerry Bold 9900 Wat mij het eerste opviel aan de BlackBerry Bold 9900 was dat het toestel vrij groot was. Groter dan dat ik gewend ben van andere BlackBerry toestellen. Tevens lag het toes...

Marc door Oud Community Moderator

Uitleg Blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Medeforum gebruikers, In de afgelopen tijd is het opgevallen onder de moderators dat er veel mensen zijn waarbij de werking en de benodigdheden voor Blackberry niet duidelijk is. In deze post ga...

Black Berry Bold 9900 Review Alleen-lezen Onopgelost

Black Berry 9900.... De eerste keer dat ik de Bold 9900 zag, dacht ik: Wat een groot toestel! Maar dat viel gelukkig erg mee! Hij ligt (vind ik) ontzettend lekker in de hand. Toetsen reageren lekker s...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen