Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,748Discussies
  • 81.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Internet in buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Volgende week vertrek ik voor 10 dagen naar het buitenland (Italië), nu wil ik mijn Samsung Galaxy S(Bel+SMS+Web200) meenemen en wandelroutes etc. maken via google maps. Is het dan voldoende qua datal...

internet op reis Alleen-lezen Onopgelost

Als ik internet op reis via SMS probeer aan te zetten krijg ik de melding: "Wij kunnen uw verzoek niet uitvoeren omdat u eerst Web 1 GB moet afzeggen". Wat is Web 1 GB? Hoe kan ik het uitzetten? Heb g...

Even voorstellen...het moderators team! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo iedereen, Ik ben Marc en zal er samen met de andere moderators voor zorgen dat het Vodafone Forum voor iedereen te gebruiken is als handig hulpmiddel om elkaar te helpen bij het oplossen van tec...

Marc door Oud Community Moderator

Feedback over nieuwe forum structuur Alleen-lezen Onopgelost

Als je het forum al vaker hebt bezocht, zal het niet aan je voorbij zijn gegaan dat we een paar wijzigingen hebben doorgevoerd. Laat ons weten wat je ervan vindt, door op deze post te reageren. We zij...

Prijs per extra MB Alleen-lezen Onopgelost

I wonder whether the extra money I pay for each MB in the last month?HelloI had a question.I went to Vodafone store and a service speed of 14.4 megabytes per second was 2 GB.URL:www.vodafone.nl/... ( ...

Blackberry BLOX (sorry als ik verkeerd forum kies) Alleen-lezen Onopgelost

Oke, ik zit momenteel in het buitenland (Zwitserland om precies te zijn),Maar ik ben 5 juli weer terug in Nederland, als ik dan op 5 juli pas mn beltegoed opwaardeer,En dan de Blackberry Internet BLOX...

Klantenservice Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Tot mijn stomme verbazing gaat de service er eerder op achteruit bij Vodafone, dan dat je er beter van wordt als je dezelfde provider besluit te houden. Ik had een Nokia 96 met voordelig abonnement en...

Blackberry Curve Superdeal Internet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo!Ik wou de superdeal blackberry curve aanschaffen maar er staat niet bij hoeveel internet? onbeperkt 1GB of 500MB? ik zie verder ook klachten op het forum van dat het internet van onbeperkt opeen...

Mobileemail Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk heb sinds kort een BB curve 8520.Gister internet aangevraagt en vandaag kreeg ik sms,dat ik moest registreren.Dat heb ik gedaan en op een gegeven moment,gaf ie aan,dat mijn acoount geblokeerd ...

"Hoe kan ik lid worden" Alleen-lezen Onopgelost

De informatie op het Vodafone Forum kun je 24 uur per dag 7 dagen per week bekijken en lezen. Hiervoor hoef je je dus niet te registreren. Wil jij zelf een vraag stellen, antwoord geven of meepraten o...

Actie Alleen-lezen Onopgelost

Geen idee waar ik het moet plaatsen, dus ik zet het hier maar bij.. Tot wanneer duurt de actie; 50% korting op het 1e jaar van je abbonement. Ik wil namelijk over ongeveer een maand een HTC met abbo a...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen