Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Napster Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb zo'n abonnement van vodafone met 6 maanden gratis napster, echter gebruik ik dit niet. Nu is er 9,95 afgeschreven voor verlenging zonder dit vooraf aan te geven. Dit mag wettelijk niet! I...

Topics van 10 uur oud niet sluiten zonder reden. Alleen-lezen Onopgelost

Gisteravond voor het eerst op het forum i.v.m. verbindingsproblemen, ik zie een post van iemand en twee anderen die precies hebben wat ik heb. Dus, samen gaan we op onderzoek uit. 10 uur later (deze o...

Multisim Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Multisim abonnement afgesloten alleen ik kan deze simkaart niet gebruiken op mijn andere Iphone. Dit hebben ze mij wel in de Vodafone winkel verteld. Ik moet de simkaart eerst activeren, he...

Bestelling s7 Alleen-lezen Opgelost

Goede avond, 22 februari heb ik mijn abonnement bij Vodafone verlengd en daarbij een Samsung Galaxy s7 edge white genomen.Ik heb telefonisch een contract afgesloten en daarmee dacht ik dat het geregel...

Ten einde raad.. Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heer/mevrouw, Ik hoop dat u de tijd neemt om deze brief te lezen. Het is een enorm frustratiepunt voor mij geworden en ik ben ten einde raad. Ik heb positieve en negatieve ervaringen met diver...

Contract Alleen-lezen Onopgelost

Ik zou graag mijn contract in willen zien aangezien ik die niet heb Nu ben ik bij de winkel geweest doen ze moeilijk .... Ik snap dit niet ik heb toch gewoon recht op mijn contract !!!!

Geen service Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik zit op het moment in Schotland en krijg geen service links bovenin mijn scherm te zien. Ik ben onderdeel van een zakelijk abonnement en mijn collega heeft wel een provider daar staan.Ik heb al...

Info voor bijwerken Message+ topic Alleen-lezen Onopgelost

Message+ nieuwtje! Vanaf 7 Maart breiden we onze Call+ & Message+ diensten uit met een Web variant. Hiermee brengen we de mobiele ervaring ook naar de grotere schermen en kun je ook via je tablet of P...

Hopeloos Alleen-lezen Onopgelost

Na ongeveer 15 jaar trouwe klant te zijn geweest bij Vodafone komt hier waarschijnlijk spoedig een eind aan doordat Vodafone niet in staat is om een simkaart te activeren. Het probleem is bekend: er z...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen