Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,289Oplossingen
  • 1,750Discussies
  • 82KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Verlenging abbonement Alleen-lezen Opgelost

Beste vodafone,Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik een sony xperia z1 aangeschaft. Ik helemaal blij, waterdichte telefoon, geweldig! Zo'n half jaar later ging mijn beeldscherm kapot zonder verzeker...

Klacht! Alleen-lezen Onopgelost

Op 25-09 heb ik via de site een klacht ingediend. Helaas heb ik niet, zoals vermeld staat op de site, binnen 10 werkdagen een reactie ontvangen. Ook na mijn herinnering, heb ik wederom geen reactie on...

Kan niet bellen Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik kan sinds afgelopen vrijdag ineens niet meer bellen. Ik kan de reden nergens vinden. Mijn Vodafone na gekeken om te kijken of de betalingen binnen zijn gekomen en deze zijn allemaal gewoon g...

Buitenland Blox Alleen-lezen Onopgelost

Ik had de Blox aan gezet voor 60 smsjes naar het buitenland aangezet voor 6 euro. Het staat aan maar het werkt niet. Als ik een sms stuur naar het buitenland, gaat het gewoon van mn beltegoed af en ko...

Verkeerde gegevens Alleen-lezen Onopgelost

HoiIk ben al redelijk lang klant van jullie.Maar vanaf het begin hebben jullie mijn geboortedatum verkeerd. En ik heb dat redelijk vaak bij jullie aangekaart maar het is nog steeds niet veranderd. Erg...

Iphone 5s Alleen-lezen Onopgelost

Geachte M,Ik heb sinds een week een verlenging van mijn abbo bij jullie gedaan nu is er door het slechte weer gister 25-07-2015 een ongelukje gebeurd op de fiets en is er een scheur opgetreden in mijn...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen