Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,288Oplossingen
  • 1,746Discussies
  • 82KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Een paar dagen geleden heb ik een nummerbehoud aangevraagd. Nu kan ik wel op de simkaart en heb ik gewoon bereik, maar ik kan niet opwaarderen. Het gaat in een blyk simkaart. Kan iemand mij helpe...

foutieve sms dataverbruik Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een databundel van 2gb en 1gb promotie extra. Voor april is die laatste 682mb omdat mijn abonnement in de loop van de maand is ingegaan. Ik heb nu een sms gekregen dat ik 100% van de 2gb heb ge...

nummer blokkeren Alleen-lezen Onopgelost

Ik hoorde dat je bij Vodafone een telefoonnummer kon laten blokkeren zodat je niet meer gebeld en gesmst kon worden. Geldt dit dan ook gelijk voor whatsapp zodat ze mij daar ook niet meer op kunnen zi...

Samsung S3 Alleen-lezen Onopgelost

Misschien is deze vraag al gesteld maar ik kan hem niet vinden. Heb een S3 mini telefoon, als ik deze oplaad kan ik de telefoon gebruiken maar na ongeveer 3 keer van de vergrendeling gehaald te hebben...

Vakantie Amerika Alleen-lezen Onopgelost

Beste,In Augustus ga ik op vakantie naar New York! Maar ik weet niet hoe het precies werkt met mijn telefoon, heb onbeperkt bellen en smsen en 2GB Internet. Is een Vodafone Red abonnement.Maar wat mo...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen