Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,292Oplossingen
  • 1,753Discussies
  • 82.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Storing in 5161? Alleen-lezen Opgelost

Al een paar weken werkt de mast 5161 niet. Ik heb ze daar vorige week aan zien werken, maar tot nu toe is er nauwelijks tot geen bereik meer en ik zie ook geen werkzaamheden meer.Is daar iets over bek...

SignaalPlus en 4G Alleen-lezen Onopgelost

Ondersteunt het Signaalplus modem nu of in de toekomst 4G? M.a.w. als ik nu een Signaalplus modem voor 85eur koop, moet ik dan een nieuwe kopen zodra Vodafone besluit 4G ook via dee femtocells aan te ...

fabricagefout sony Z2 gap Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik heb de sony z2 binnen gekregen waar bij ik fabricagefout heb geconstateerd en heb telefoon bij volgende dag direct terug laten sturen. Nu moet ik 15 dagen wachten voor dat ik weer een nieuwe...

Netwerk probleem Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone heb al zeker 5 maanden heel slecht bereik tot geen bereik op de postcode 1132 me volendam. Word nu na meerde telefoontjes eens tijd er wat aan te doen want ik denk als ik een maand niet...

Netwerk 1132 ME Alleen-lezen Onopgelost

Heb nog steeds geen goede netwerk hier 1132 me volendam ben nu al 3 maanden aan het klagen en ze doen er niks aan dus vodafone volgende rekening laat ik terug halen door me bank. Jullie komen de afspr...

Vreemde sms'jes Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds een tijdje krijg ik steeds vaker vreemde sms'jes van vodafone. De meest recente vannacht om 2:00 uur.Het laatste sms'je ziet er zo uit: %mveVkRXwf2CA53R6jtlXepPYKAD3/7AeESATcK6wcn2bQ= Kan...

Red business bundel Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een red business bundel afgesloten maar nu vraag ik mij af:- ik heb best veel belgische vrienden, als ik dan vanuit Nederland een smsje naar hun Belgische nummer stuur, moet ik dan betalen of z...

wijziging abonnementen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb afgelopen dinsdag een brief ontvangen met de mededeling dat mijn huidige abonomentvorm vervalt en dat deze aanstaande week veranderd.Nu heb ik hier ook al over gebeld maar ik ben niet echt te s...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen