Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,283Oplossingen
  • 1,750Discussies
  • 81.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

RED abonnement miskoop Alleen-lezen Onopgelost

Heb een paar weken geleden mijn iphone abonnement laten overzetten naar een RED abonnemet met een snelheid van 28.8 MBs (werkelijke snelheid 4- 7 Mbs). Tot op heden van vandaag bereik ik die snelheid ...

Nieuw afgesloten abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Verplaatst naar vergelijkbaar topic:

Bas door Oud Community Moderator

BELACHELIJK! Alleen-lezen Onopgelost

Belachelijk dit! Ik wacht al ruim een week op mijn telefoon. En dan weet ik dat het 5 - 10 werkdagen kan duren. Gister contact met PostNL gehad die heeft gezegt dat het toestel opgehaald is en vandaag...

activatie simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Het lukt mij helaas niet om mijn simkaart te activeren. Met mijn werknummer heb ik het 0800 1258 gebeld en mijn klantnummer, simkaartcode rekeningnummer, alles ingetoetst. Het zou dan binnen een uur k...

Simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Dag, Ik heb een simkaart van Vodafone gekregen voor mijn Scherp S abonnement, maar deze werkt niet. Ik kan wel zien dat ik bereik heb, maar wanneer ik probeer te bellen zegt de telefoon; geen mobiel n...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen