Chretien

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blackberry blox geactiveerd maar niks doet het

ik heb dit al een keer mee gemaakt want toen stond mij netwerk niet goed bij de vodafone  en nu is weer het zelfde aan de gang want ik heb vanmiddag om 2 uur geactiveerd en nu ken ik nog steeds niks
wordt daar nu wel een beetje beu van dus hoop dat er hier na gekeken ken worden
 
je ken ook nergens heen op de site omdat op te lossen ja je ken klanteservice bellen maar dat kost je ook geld
en mailen duurt 2 dagen maar daar voor betaal ik die blox niet voor het moet gewoon gelijk werken
 
ik hoop snel wat te horen
 
 
mvg chretien
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
@JesseCornelisse: Je nummer stond net als Chretien op deactive, deze heb ik weer actief gezet. Beste wat je kan doen nu is een battery pull (de batterij eruit halen terwijl die aan staat) en daarna gaat hij het weer doen.
@Chretien: Graag gedaan.

Bekijk in context

25 Reacties 25
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Chretien,

Welkom op de forum en tevens sorry te horen dat je dit heb moeten ervaren. Het is een probleem wat kan voorkomen, kun je me dan een Private Message sturen met je 06-nummer. Zo kan ik het voor je nakijken in ons systeem!

Hoop zo spoedig mogelijk van je te horen!
JesseCornelisse

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het zelde probleem, heb vandaag mijn blox geactiveerd en tot nog toe doet die het nog steeds niet, hij geeft wel GPRS aan.
Kan iemand mij helpen
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
@Chretien: Je Blackberry stond deactive op onze server, dit heb ik recht gezet en als je een battery pull doet dan moet hij gaan werken.
@JesseCornelisse: Stuur mij even je 06-nummer via Private Message
Chretien
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt
 
dit is de 2de keer al hahah
 
maar alvast bedankt
 
 
mvg chretien van noort
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
@JesseCornelisse: Je nummer stond net als Chretien op deactive, deze heb ik weer actief gezet. Beste wat je kan doen nu is een battery pull (de batterij eruit halen terwijl die aan staat) en daarna gaat hij het weer doen.
@Chretien: Graag gedaan.
JesseCornelisse

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is nou eens service, het werkt weer!
Bedankt.
shiromani

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik heb precies hetzelfde probleem vandaag.
wat kan ik er tegen doen?
 
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
shiromani schreef:
Hallo, ik heb precies hetzelfde probleem vandaag.
wat kan ik er tegen doen?
 
Erm Shiromani, heb je het Topic gelezen?
PatrickJa vraagt om het mobiel nummer per PM. Stuur hem dit en je krijgt zeker reactie. ( is althans mijn ervaring)
 
Greetz,

Nez
 
 
 
ilyas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb nu precies hetzelfde probleem! kan iemand mij nu helpen ben nu echt over de zeik
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Mensen het probleem van dit lag aan een storing van Blackberry, ik stapte in omdat het een vrij veel komend probleem was. Echter het probleem is opgelost en via een Battery Pull moet het opgelost zijn. Het is niet de bedoeling om via private meesage mij een 06-nummer door te sturen wanneer het probleem misschien ergens anders ligt.

Hiermee wil ik niet aangeven dat ik niet wil helpen, echter heb ik liever dat mensen hier onderling proberen het probleem te vinden dan snel naar een Mod te stappen. Als voorbeeld heb ik 2 nummers gekregen waar niks mee aan de hand was....
ilyas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik weet niet wat ik moet doen ik had net gezien dat je iemand anders had geholpen kan je ook voor mij doen ik heb em al 10 aan en uit gezet!
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Ilyas je beantwoord PatrickJa vraag niet, wat heb je precies gedaan om het te activeren? Heb je een battery pull gedaan? (Dat is niet het toestel uit en daarna weer aan zetten. Maar echt de batterij eruit halen terwijl die aan staat) Wat krijg je voor foutmelding?
 
Feed me info!
keesdekoning

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bij mij doet blox het ook niet, vind ik raar, ik ben er nu al uren mee bezig om het op te lossen maar niks werkt

en als ik verbinding probeer te maken, krijg ik dit: blackberry app is trouble connecting to the blackberry app world server. verify your network connections and try again.

en bij browser dit: kan geen verbinding maken met internet, probeer het later opnieuw (vaak genoeg gedaan), als het probleem zich blijft voordoen, kunt u contact opnemen met uw netwerkprovider, jullie dus.

maarja, ik heb mijn instellingen gewoon aan staan (als het goed is). zoals gegevensservices staat gewoon aan

mijn tel nr is: ********* (voor de mod's) (Mod edit: Zet NOOIT je telefoonnummer zomaar online, ook niet voor ons. Als je nummer nodig is vragen we je dit via PM te doen.)

en battery pull heb ik al zo vaak gedaan, dus tja
gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Hoi Kees,

Welkom op het forum.

Ik heb je nummer nu, ik ga even kijken wat ik voor je kan doen.
Ik stuur je zo via PM een reactie.

bsayilgan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik had onlangs blackberry blox.. maar helaas op de datum dat ie verliep had ik niet voldoende beltegoed om te verlengen...dus is het afgesloten.. maar vervolgens een dag of 3 erna heb ik 20 € opgewaardeerd...en ik heb een sms naar 4000 gestuurd met erin: BLACKBERRY AAN..ik kreeg een sms dat hij geactiveerd werd. dus ik probeerde op internet te gaan.. en te pingen.. en er stond: neem contact op met uw provider..en dat kost geld,, dus doe ik niet..het is gewoon een fout die VODAFONE zelf moet oplossen.. en ik en alle andere blackberry blox gebruikers hier niet achteraan moeten gaan...dus ik verzoek VODAFONE medewerkes deze probleem op te lossen..
 
Met vriendelijke groet,
 
 
Baris Sayilgan
demi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi
 
ik heb om 16.30 mijn bb opgewaardeerd maar hij doet nog steeds niets. hij geeft wel aan dat ik gprs heeft. kunt u me misschien helpen?
 
groetjes van demi
tully

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zaterdagnacht opgewaardeerd en geactiveerd en hij deed het gewoon. Nu ineens vannacht werd mij een sms gestuurd dat mijn blackberry blox gedeactiveerd is wegens te laag beltegoed.. wat niet klopt want ik had hem al geactiveerd. Nu doet hij dus niks meer.. ik heb tog nog een keer opgewaarderd om te kijken of die het dan doet.. maar NIKS dus. Klantenservice is vandaag dicht.. heeeelp wat moet ik doenn..
marieke18

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bij  mij  doet blox het ook niet, vind ik raar, ik ben er nu al uren mee bezig om het op te lossen maar niks werkt
 
en als ik verbinding probeer te maken, krijg ik dit: blackberry app is trouble connecting to the blackberry app world server. verify your network connections and try again. 
 
en bij browser dit: kan geen verbinding maken met internet, probeer het later opnieuw (vaak genoeg gedaan), als het probleem zich blijft voordoen, kunt u contact opnemen met uw netwerkprovider, jullie dus.
 
maarja, ik heb mijn instellingen gewoon aan staan (als  het goed is). zoals gegevensservices staat gewoon aan
 
erg vervelend heb alles al geprobeerd
ryella

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het is geactiveerd er is 12,50 af maar kan niet pingen.
wie wilt me aub helpen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic