MCL97

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blackberry bold 9780 email na resetten werkt niet? +gps helemaal van de kaart...

hoi.
 
ik heb nu ongeveer 9 maand mijn blackberry, en in die tijd heb ik hem 3 keer gereset.
ik heb hem eind april gekregen, de eerste reset was ergens eind juni, de 2e rond september.
ik heb hem een aantal week geleden opnieuw gereset (werd langzaam enzo) en nou wil hij mijn email adressen niet meer instellen.
al mijn emailadressen staan er nog in, en als ik naar installatie ga en dan email enzo, zegt hij eerst: controleren op updates, dan : verbinding maken met email instellingen, en dan zie i keen lijstje met mijn emailadressen, toets ik mijn wachtwoord in, en dan zegt hij : bezig met verwerken en dan: Sorry, doorgaan met sessie niet mogelijk. Log opnieuw in.
ik heb geen flauw idee wat er bedoeld wordt met log opnieuw in.
ook heb ik gemerkt dat het niet uitmaakt welk wachtwoord ik intyp. hij blijft hetzelfde zeggen.
en de geo tagging functie: camera en google maps enzo, werkt niet meer sinds die grote storing van laatst... ik woon in de stad van groningen en als ik google maps indrukt denkt mijn blackberry dat ik in Canada zit... dus ja... er zijn nogal wat problemen mee.
het toestel is ook geleverd door vodafone bij het verlengen van het abbonement van mijn moeder.
en om eerlijk te zijn, het is en blijft het slechtste toestel dat ik ooit heb gehad.
1 Reactie 1
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Je hebt nog garantie dus ga even langs de winkel waar je het toestel gehaald hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic