tjapko

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

e-mail Klantenservice

Het lukt me niet om een e-mail naar de Klantenservice te sturen, dus ook niet met dit probleem. Telefonisch heb ik het gemeld en men heeft me een nieuw wachtwoord gegeven, maar ook dan steeds weer:
 
"De combinatie van aanmeld-id en wachtwoord die u hebt ingevoerd is ongeldig. 

Als u denkt dat u een waarde verkeerd hebt ingevoerd, gebruikt u de knop Vorige van de browser om terug te keren naar de aanmeldpagina en het opnieuw te proberen.

 Als u uw wachtwoord bent vergeten, gaat u met de knop Vorige van de browser terug naar de aanmeldpagina, waar u een verzoek indient dat uw wachtwoord u opnieuw wordt toegestuurd via email"
 
 Ik heb er zelfs een Windows machine voor van stal gehaald, dus daar ligt het niet aan.
 
Wat doe ik verkeerd? 
 
 
5 Reacties 5
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Tjapko,


Wil je me beschrijven wat je precies doet en waar je de foutmelding krijgt? Is dit bij het inloggen op de Vodafone omgeving? Of ergens anders?

Groetjes,




tjapko
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Roy,
 
Ik klik email aan, de link die op de site voor kontakt met de Klantenservice staat en meld me daar aan met mijn telefoonnummer en hetzelfde wachtwoord waarmee ik inlog. En dan krijg ik de geciteerde boodschap. En dat vele malen, dus reproduceerbaar.
 
Eenvoudiger kan ik het niet zeggen.
 
Tjapko
 
 
 
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Tjapko,

sorry voor de late response!!
Wil je mij per pm je mobiele nummer EN My Vodafone wachtwoord doorgeven. Dan ga ik er voor je achter aan!
tjapko
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Roy,

Vanwege de hond waren we gevlucht naar het buitenland, dus laat hindert niets.

Mijn nummer ***** en wachtwoord ******.

Tjapko

Mod edit: Uit Privacy overweging telefoonnummer en ww verwijderd.
Dit is ook de rede dat er gevraagd wordt om dit via PM te doen.
gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Hoi Tjapko,

Ik heb even je account gedeactiveerd en opnieuw geactiveerd.
Je hebt net een sms gekregen met een nieuw wachtwoord.
Wil je het nog eens proberen?
Kun je anders ook eens proberen om eerst in te loggen en dan aan de linkerkant kiezen voor Mijn Klantenservice?


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic