benoz71

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

geen/slecht netwerk

Sinds 2 maanden samsung s4 met onbeperkt abo 4g woon in pijnacker en heb heel slecht of geen verbinding. Mijn oude nokia van 19€ heeft volle bereik.
Krijg melding: niet aangmeld bij netwerk.
alles geprobeerd. Licht het aan telefoon of aan netwerk.
heb gewoon spijt met aanschaf s4.
7 Reacties 7
sanderbreemen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik had het zelfde maar bij mij was het probleem dat ik nog een oud abbonoment had en die dus moest opzeggen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Benoz, ik kan niet direct bepalen of het aan je toestel ligt of aan het netwerk. Het netwerk in Pijnacker is zowel voor 3G als 2G opzich sterk genoeg.

Ik neem graag van je aan dat je alles geprobeerd hebt, maar wat is precies alles? Zou je deze stappen willen doorlopen? Dan weten we beter waar we moeten zoeken en stel ik ook geen dubbele vragen.
benoz71
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bast

alle punten die uw opnoemt zijn al uitgeprobeerd buiten de deur wel bereik maar niet in huis. Ook geen dikke muren. Nogmaals oude nokia met lebara heeft vol bereik.
den dat we heel kort bij dit abbo gaan blijven want ik heb overal wel bereik nodig..... zoooo jammer
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi benoz71,

Ervaar je deze problemen alleen binnenshuis? Heb je al eens gekeken naar Signaalplus? Meer informatie kun je hier vinden.
storm01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb deze problemen in pijnacker met mijn note 3 en 4g. Ik heb soms helemaal geen netwerk verbinding en heb het nodig voor mijn werk.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
storm01 schreef:
Ook ik heb deze problemen in pijnacker met mijn note 3 en 4g. Ik heb soms helemaal geen netwerk verbinding en heb het nodig voor mijn werk.
Hi storm01,

Zou je een exacte postcode kunnen doorgeven? Dan kunnen we de dekking nakijken. De dekking kan namelijk per postcode verschillen.
ikwilbellen

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit is echt Vodafone kolder. Er is geen 3g bereik in Pijnacker en bellen kan ook niet. Buiten niet en binnen ook niet.

Als jullie het niet geloven kom dan eens langs...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic