Dutchrem

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 6+

Hallo,

Is de iPhone 6+ nog te krijgen bij een abonnement in een Vodafone winkel?
6 Reacties 6
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Dutchrem , hiervoor kun je het beste even langsgaan bij een winkel zelf. We hebben helaas geen inzicht in de exacte voorraden van winkels.
Dutchrem
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Daar ligt het punt juist. Ik kwam in de Vodafone winkel om eigenlijk voor een iPhone 6+ te gaan. Omdat de iPhone 7+ niet op voorraad is, een best bedrag bij moet leggen en omdat er weinig verschillen zijn. Ik heb nu de 6s, maar wil de + omdat ik er thuis alles mee doe (excel, word, mail, alles dus)

De beste man die mij te woord stond, zei me dat de iPhone 6+ niet meer leverbaar is, dus dat deze niet meer mogelijk is. Ik heb de 7+ dus toch maar besteld.

Toen ik thuis kwam, zag ik bij toeval dat de 6+ nog wel aangeboden wordt bij Vodafone. Ik ben niet echt te spreken over de service. Bij het checken van het contract zijn er achter mijn rug om een aantal bloxs toegevoegd, ook mijn fout, ik had het kunnen lezen. Maar dat neemt niet weg dat ik me belazert voel
Dutchrem
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voordat ik verhaal ga halen, wil ik eerst zeker weten dat er bewuste keuzes door deze man zijn gemaakt
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Dutchrem , of een specifieke winkel het toestel nog kan leveren kunnen we helaas niet inzien. Ik zie de 6+ echter ook niet direct in onze online shop terug.

Wanneer er achter jouw rug om een aantal BloX zijn afgesloten die je niet wilde raad ik aan om dit bij de betreffende winkel aan te kaarten.
Anonymous
Niet van toepassing
Om te checken of een toestel op voorraad is bij een bepaalde winkel, kun je inbellen bij de klantenservice hiervoor. zij kunnen direct inbellen bij de winkel en dit voor je navragen.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie. Topic wordt binnenkort gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic