nel

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

internet op mobiel

Ik heb een nieuwe telefoon een xtreamer mobile nu kan ik met alle simkaarten internet ontvangen behalve me t eigen sim van vodafone alle instellingen staan goed wie kan me helpen wifi en alles doet het wel
17 Reacties 17
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Heey Nel, welkom op het forum 🙂 Kun je aan geven op welke wijze je de instellingen hebt nagekeken ? Laat me even wat weten dan kijk ik het graag voor je na.
nel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Via vodafone instellingen ik heb 600 mb per maand heb er zo niets aanalles ingevuld proxy e.d hij blijft zoeken naar verbinding
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
nel schreef:
Via vodafone instellingen ik heb 600 mb per maand heb er zo niets aanalles ingevuld proxy e.d hij blijft zoeken naar verbinding
Hoi Nel, kijk eens via de link: http://voda.fo/ne/w4idr of de instellingen overeenkomen met die van Vodafone.
nel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
heb alles nagekeke alles klopt icoontje blijft knipperen b gegevens verbinden 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Nel, Hoe kom je bij de APN instellingen van je toestel ? Kun je me de stappen eens opschrijven ?
nel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
instellingen
draadloos en netwerken
mobile netwerken
namen toegangs punten
apn's
vodafone internet
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Okay, dank je wel 🙂 Dat zijn de bekende Android instellingen. Zou je eens kunnen kijken bij mobile netwerken of daar een instelling staat die Pakketgegevens of gegevensverbinding heet ? Zo ja deze moet ingeschakeld zijn.
nel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
staat ingeschakeld op vodafone.nl
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Heb je de mogelijkheid om je simakaart in en ander toestel te testen ? En heb je ook het toestel opnieuw opgestart nadat je de instellingen hebt ingegeven ?
nel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
heb mijn galaxy s ll kapot laten vallen daarin werkte mijn simkaart primahier kunnen 2simkaarten in duo kan het daaraan liggen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Ik durf het niet te zeggen. Maak je gebruik van een abonnement of van prepaid ?
nel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
abbonement met 600 mb
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
nel schreef:
abbonement met 600 mb
Klopt ik lees het net in een eerdere post 🙂 Ik vind het echt vreemd dat het niet werkt. Het vervelende is dat ik je niet om Vodafone gegevens kan vragen hier op het forum. Ik adviseer je om op de Twitter of Facebook pagina van Vodafone een bericht te schrijven. Mijn collega;s van de 24/7 Webcrew vragen je dan in een privebericht om je 06 nummer, klantnummer enz. Zij kunnen het voor je nakijken. Je kunt in het bericht ook een link plaatsen van onze post hier op het forum zodat je niet weer het hele verhaal hoeft te vertellen.Kun je hiervan geen gebruik maken dan adviseer ik je om te bellen met de Smartphone Crew. Zij kunnen je ook verder helpenm om het toestel werkzaam te krijgen. Laat me even weten of het gelukt is.


nel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik wilde eigenlijk naar een vodafone winkel gaan dan kunnen ze het beter bekijken of niet
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
nel schreef:
Ik wilde eigenlijk naar een vodafone winkel gaan dan kunnen ze het beter bekijken of niet
Hoi Nel, dat is ook een goed idee 🙂 Laat je me even wat weten als je in de winkel bent geweest ?
nel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja is goed dan word dat wel eind van de week
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Dat is geen enkel probleem, succes 🙂 en een kudo voor jou !
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic