slagboome

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

kan niemand bellen

Bij poging tot belcontact krijg ik het bericht: dit nummer is niet bereikbaar, de verbinding wordt verbroken. Ook in het Engels

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @slagboome 
Dat is lastig, en dan zeggen ze bij Vodafone #StayConnected.
Maar ja, dat ben jij nu zeker niet 😞

Heb je al eens je simkaart uit je toestel gehaald en opnieuw erin gestoken en toen je telefoon weer aangezet? Soms kan het wel eens helpen en zit er een kink in de kabel. Als dat niet lukt, probeer je eigen simkaart in iemand anders z’n telefoon te doen en die van de ander in die van jou. Even kijken of het nu aan je simkaart of telefoon ligt.

Je zou ook nog kunnen proberen om het netwerk even aan te passen naar een ander netwerk en dan weer terug te zetten naar Vodafone. Wie weet wil dat nog wel eens helpen. Laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @slagboome 
Dat is lastig, en dan zeggen ze bij Vodafone #StayConnected.
Maar ja, dat ben jij nu zeker niet 😞

Heb je al eens je simkaart uit je toestel gehaald en opnieuw erin gestoken en toen je telefoon weer aangezet? Soms kan het wel eens helpen en zit er een kink in de kabel. Als dat niet lukt, probeer je eigen simkaart in iemand anders z’n telefoon te doen en die van de ander in die van jou. Even kijken of het nu aan je simkaart of telefoon ligt.

Je zou ook nog kunnen proberen om het netwerk even aan te passen naar een ander netwerk en dan weer terug te zetten naar Vodafone. Wie weet wil dat nog wel eens helpen. Laat nog even weten of het is gelukt.

slagboome
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel voor je reactie! Inmiddels na een aantal uren, is mijn telefoon het weet gaan doen. Voor de volgende keer ga ik je advies absoluut opvolgen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3075Posts
  • 905Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @slagboome. Hartelijk welkom op de Vodafone Community. 

Mijn bericht komt een beetje als mosterd na de maaltijd, aangezien het euvel inmiddels al is opgelost! Fijn om te lezen dat je weer helemaal #connected bent! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic