a1973a

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

klacht over service

Ongeveer 2 weken geleden ben ik met mijn 3 weken oude toestel Blackberry BB 9320 Curve naar een Vodafone winkel gegaan omdat hij deed niets meer…
Toestel werd door de medewerker onderzocht en werd geconstateerd dat de batterij is kapot,
Toestel werd opgestuurd naar Dynafix repair ter reparatie met een duidelijke vermelding op de bon dat de batterij is kapot.
Vandaag heb ik bericht ontvangen dat mijn toestel is gerepareerd en klaar om opgehaald te worden,
Ik blij, snel naar de Vodafone winkel gegaan om mijn toestel op te halen, op de retour bon stond dat mijn toestel werkt prima en enige wat ze hebben gedaan is de software geupdatet!!!!  Wat betekent dat alle gegevens ben ik kwijt! En niet alleen de telefoonboek maar ook betaalde gegevens en apps!!! Ik begon te koken! de medewerker ging nog even controleren of alles goed werkt…en helaas aan de batterij werd niets gedaan ik kreeg dezelfde kapotte batterij terug en om nog erger te maken een hele oude oplader die niet van mijn was en ook nog kapot!
Op mijn vraag en wat nu? Kreeg ik antwoord dat mijn toestel moet op nieuw opgestuurd worden ter reparatie…is dit een grap?!!! Niet dus…nu ben ik weer mijn telefoon kwijt wie weet voor hoe lang en wie weet wat krijg ik nu terug gezonden. Mijn vertrouwen in Vodafone is helemaal gezakt naar een vette 0!
Maar voorlopig zit ik weer zonder telefoon, ik verwacht tegemoetkoming van Vodafone want de hele situatie is te gek van woorden!
7 Reacties 7
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey a1973a,

Allereerst welkom op ons forum!
Wat rot om te horen dat je zoveel problemen hebt met de reparatie. Als je straks je toestel terug krijgt kun je weer inloggen met je BlackBerry ID, daarmee kun je al je apps die je gekocht hebt weer opnieuw downloaden. Dan hoef je er niet weer voor te betalen.
Zonde dat de eerste keer het probleem niet gevonden kon worden. Hopelijk vinden ze het nu wel en heb je het toestel snel weer terug met de goede accessoires. Ik kan me voorstellen dat je het vertrouwen een beetje hebt verloren maar hopelijk gaat het nu wel allemaal goed.
a1973a
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
prima maar ik zit de hele tijd zonder mijn telefoon, in plaats van repareren wordt er alleen meer schade veroorzakt, maar de rekening moet ik wel betalen en eigenlijk waarom? ik maak toch geen gebruik van... en niet echt vrijwillig,ik vind het niet erlijk om te moeten betalen voor de tijd dat mijn toestel bij jullie ligt.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyey,

Ik heb je even een privéberichtje gestuurd!


KevinMLos

Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes
Hey a1973a,
 
Het is sowieso handig om voor de reparatie een backup te maken.
Bij reparaties wordt nagenoeg altijd een software update gedaan, om eventuele softwareproblemen uit te sluiten. Het is wel erg vervelend als je dat niet weet vantevoren :S
 
Ik kan me overigens wel voorstellen dat er een softwareupdate gedaan wordt voor dit probleem. Vaak is batterij problemen een gevolg van niet goed functionerend "energie management" veroorzaakt door fouten in het besturingssysteem om slecht functionerende applicaties.
 
Het is handig bij dit soort problemen om zelf even je telefoon te resetten/whipen om te kijken of dit werkt.
 
groetjes,
a1973a
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
"Het is sowieso handig om voor de reparatie een backup te maken." 
volgens mij begrijp u het probleem niet...
want... hoe had ik dat moeten doen zonder batterij?
KevinMLos

Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes
In jouw geval is dat inderdaad minder van toepassing geweest, maar hopelijk kun je er voor in de toekomst wel iets mee.
De backup had wel eventueel gekund via de software die geboden wordt via de website van de fabrikant. Helaas moet ik zeggen dat ik niet weet of en hoe nu eventueel je gegevens terug gehaald kunnen worden. Ik kan me voorstellen dat het geen pretje is als je alles kwijt bent.
a1973a
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
dank je voor begrip.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic