koosjuh1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mijn n97 doet raar

iik heb pas een n97 gehaalt maar als ik thuis op wifi ben kan ik gewoon op internet maar zonder wifi doet ie het niet hij geeft aan verbinding mislukt en soms ook dat de pocket instellingen niet goed zijn kunt u mijn helpen 😄
4 Reacties 4
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes

Hallo koosjuh1

Als eerst welkom op ons Forum,

Om via het vodafone netwerk te kunnen verbinden moet het toestel voorzien zijn van de juiste instellingen.
Deze instellingen vind je op www.vodafone.nl/mijntoestel .

Stel dat het ook niet lukt met de juiste instellingen dan kan de sim-kaart nog de oorzaak van het probleem, als deze te oud
is kan die ook problemen veroorzaken.

Als je ooit internet heb laten blokkeren voor je 06 nummer moet deze natuurlijk eerst verwijderd te worden.

Groeten,




koosjuh1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor je reaktie maar ik heb mijn sim al laaten testen en bij anderen mensen erin gedaan en dan doet ie het gwn maar als ik hem dan in die van mij doet dan geeft e aan verbinding mislukt en bij die anderen mensen doet ie het wel :s
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
koosjuh1 schreef:
bedankt voor je reaktie maar ik heb mijn sim al laaten testen en bij anderen mensen erin gedaan en dan doet ie het gwn maar als ik hem dan in die van mij doet dan geeft e aan verbinding mislukt en bij die anderen mensen doet ie het wel :s
Je spreekt nu wel over het resultaat van je SIM laten testen, maar het belangrijkste deel van de reactie was het controleren van de instellingen via www.vodafone.nl/mijntoestel
 
Heb je dat al gedaan?
TheWouzes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi daar had ik (onder ander) ook problemen mee. Bij mij was het probleem mijn thompson/speedtouch router van KPN. Die kan niet omgaan met Nokia. Hij gaf wel een connectie maar ik kon er niet mee internetten op dat modem. Gebeld met de KPN helpdesk die mij na even zelf gestoeid te hebben mij een nieuw type modem opstuurde. (Experiabox ofzo...een witte in elk geval).
Hierna geen problemen meer gehad met verbinding thuis.
 
Echter wel een hoop andere problemen  met deze nokia...hij is nu voor de 2e keer alweer 3 weken ter reparatie en ik heb m net 7 weken...dus reken maar uit hoelang ik m nu thuis heb gehad...Trouwens verder wel prima geholpen door de klantenservice van Vodafone
 
succes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic