mrgeen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mijn prepaid nummer is vrijgegeven

ik wil graag mijn nummer terug. wegens omstandigheden kon ik niet bij mijn oude simkaart .

vandaag zie ik dat er geen netwerk op te vinden is, en probeerde net even mijn oude nummer te bellen gaat het over bij iemand anders? op mijn account zie ik nog steeds mijn nummer staan dit is wel heel flauw.

graag zou ik dan ook willen dat mijn nummer met een nieuwe sim terug naar mij wordt gekoppelt.

het is wel een beetje lullig deze situatie. whatsapp heb ik wel nog steeds. maar nummer is foetsie.
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi mrgeen

Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice hierover.
Echter ben ik bang dat als je eenmaal niks meer kunt het nummer niet meer terug gehaald kan worden. Dit kan zijn omdat je niet meer hebt opgewaardeerd. Echter kan ik dit vanuit hier niet meer controleren.
Als dat zo is heb je een nieuwe simkaart nodig met een mobiel nummer. Whatsapp dien je dan zelf ook op te zeggen met dat nummer. Doe je dat niet en het nummer wordt na een bepaalde tijd aan iemand anders opgegeven dan kan deze persoon al jouw berichten binnen krijgen.
mrgeen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
probleem is dit nummer heb ik al jaren. dus vindt ik het erg lullig dat mijn nummer vrijgegeven wordt. omdat ik niet opgewardeerd hebt? in die 5 jaar heb ik toch genoeg opgewaardeerd daarop hebbenze toch al genoeg verdient.

nou als ik mijn nummer niet terug krijg, geen probleem. dan stuur ik gewoon elkedag via sms gateway duizenden smsen. totdat ik mn nummer terug krijg. wil niet lullig overkomen maar als het niet anders kan dan doe ik het opdie manier.

niemand heeft het recht op mijn nummer aan een ander door te geven.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
@mrgreen,

Je nummer wordt standaard afgesloten als je één jaar niet opwaardeert. Als je het hier niet mee eens bent, kun je een klacht indienen. Het nummer zal je hier echter niet meer mee terug kunnen krijgen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic