adnandinckan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe abonnement gelijk storing zonder een oplossing! waardeloze service.

Ik heb vorige week een klacht gestuurd naar vodafone :

Ik heb een zakelijk Vodafone red e abonnement van u en ben daar niet tevreden over. Ik heb al bijna 10 dagen geen internet op mijn telefoon en omdat ik daar geen internet op heb kunnen mijn klanten niet pinnen met mijn portable pinmachine. ik heb expres een zakelijk abonnement genomen omdat ik verwacht dat dat stabieler en probleemloos zal gaan werken, maar helaas merk ik al na 5 dagen dat ik internetloos zit. De probleem bevind zich in voorst ( gem voorst).
ik heb al 2-3 keer de klantenservice gebeld maar die kunnen niks zeggen over wanneer het word opgelost.
Door dit mis ik nu omzet en is het erg lastig aan de deur om elke keer mensen te weigeren die willen pinnen. Ik wil graag dat mijn abonnement ontbind word zodat ik naar een andere provider kan die wel internet heeft, of verwacht ik van u een tegemoetkoming op mijn abonnementskosten zodat voor een andere oplossing kan kijken tot ik weer van jullie internet heb.

ik hoop snel wat van u te horen want ik heb zo totaal niks aan jullie ZAKELIJK abonnement. Mijn klanten moeten pinnen en daar heb ik internet voor nodig en ik heb nu al 10 dagen GEEN internet.

met vriendelijke groeten,

Grillroom Sahara.

hierop kreeg ik deze reactie:


24-12-2013 Ons antwoord

Goedemiddag heer/mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail. U schrijft dat u al langere tijd geen internet heeft. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Zeker als u internet nodig hebt voor zaken.
Storing Voorst
Er is momenteel een storing in Voorst. Ik zie dat mijn collega dit ook gemeld heeft. Helaas is de storing nog niet opgelost.
U kunt hier meer informatie over de storing vinden.
Ik kan uw abonnement niet ontbinden of een tegemoetkoming geven. Als u per direct wilt opzeggen, dan dient u de abonnementskosten tot 24/11/2015 direct te voldoen.
Ik verwacht u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Ik wens u fijne feestdagen.
Vragen?
Neem gerust nogmaals contact met mij op door hier te klikken!
Uw mening telt!
Vodafone wil graag uw mening horen. Daarom sturen we u binnenkort een e-mail met een aantal vragen. Deze vragen gaan over hoe ik u hielp. Wilt u deze invullen? Dit is erg belangrijk voor mij!
Met vriendelijke groet,
Vienna
Vodafone Smartphone Crew





Is dit hoe jullie een klant tevreden willen houden? Ik neem een zakelijk abonnement met het idee dat het beter inelkaar zit en dan krijg ik gelijk een probleem. Als er een probleem is dan moet dit opgelost worden. 1 er is niks opgelost. 2 ik krijg een mail terug waar ik niks aan heb. Geen ontbindingsmogelijkheid geen tegemoetkoming. Ik sta niet te popelen om 10-20 euro van jullie terug te krijgen. Als ik wist dat ik bij een storing zo behandeld zou worden zou ik nooit bij jullie komen en dit zal ook gelijk de laatste keer zijn. Jullie bieden internet, ik betaal om daar gebruik van te maken, ik heb geen internet, maar ik betaal wel voor internet. Is het dan niet normaal dat ik een tegemoetkoming hoor te krijgen? Word vodafone rijker met die paar tientjes? Is dit hoe jullie met zakelijk klaten omgaan? ECHT maar dan ook ECHT SLECHT!.
6 Reacties 6
mhagwitjes

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb met een nieuw zakelijk red abbonement hetzelfde probleem. Storing Zevenaar sinds de start afgelopen zaterdag. Nu wil ik niet direct actie ondernemen, maar als het volgende week nog niet is opgelost en ik net zoals jou tien dagen met een storing zit opgescheept en het inderdaad geld gaat kosten, onderneem ik stappen. Een storing kan altijd, techniek en mensen zijn storingsgevoelig, maar de communicatie in deze laat te wensen over (weet niet hoe e.e.a naar jou is gecommuniceerd).

Niet alleen in jouw (en mijn) optiek hoort vodafone hierin te compenseren. Dit kun je juridisch ook hard maken. Opzeggen zou ik niet gelijk willen doen en ik zou als ik jou was vodafone ook zeker nog een kans geven, maar bij het uitblijven van een compensatie of fatsoenlijke, niet standaard email, zou ik mij niet op deze manier laten afschepen en juridisch advies inwinnen.


Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hallo beide,

Ik vind het erg vervelend dat jullie met jullie nieuwe abonnement direct te maken krijgen met een storing. Helaas komt dit soms voor, hier is niets aan te doen. Ons netwerk zal op bepaalde moment verbeterd moeten worden, hierdoor kun je tijdelijk minder verbuik ervaren. Uiteraard zullen we de storing zo snel mogelijk oplossen. Als het goed is zouden inmiddels in Zevenaar de problemen opgelost moeten zijn.


*Edit: We blijven klachten binnen krijgen over Zevenaar, ondanks dat het opgelost leek te zijn. Er worden opnieuw onderzoeken uitgevoerd, hopelijk weten we snel meer.
Wendyk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond,
Zojuist heb ik mijn simkaart ontvangen voor zakelijk Red Essential en hierbij werkt het internet ook niet.
Ik heb via de website de stappen ondernomen om internet te installeren maar helaas...
Wat kan ik nog doen om internet op mijn mobiel te krijgen?
(Leeuwarden)

Groet,

Wendy
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Wendyk

Kun je dan wel al bellen en sms'en? Of lukt dit ook nog niet? Als dit ook niet lukt dan vermoed ik namelijk dat je de simkaart nog moet activeren.
Wendyk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Bellen en sms is geen probleem, het is alleen het internet wat niet werkt 😞
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi @Wendyk
Check even bij je internet instellingen welke APN er ingesteld is. Als daar Live.vodafone.com staat, verander dat eens in office.vodafone.nl. Werkt je internet dan wel?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic