whoozie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

problemen met blox aanzetten. web + sms

hallo, ik heb een probleempje.

Ik heb een z11 kaart en ik heb net 20 euro opgewardeert.
nu wilde ik de web en sms blox aanzetten en volgens My vodafone is dat gelukt.
Vervolgens krijg ik een sms met daarin: Vodafone info: op je huidige tarief kun je deze vodafone dienst niet aansluiten. bel 1200 en vraag naar een adviseur.
Dus ik bellen. en er staat een wachtrij van langer dan 10min. dus de verbinding word verbroken. vervolgens heb ik wel betaald..... opzich vind ik dat niet erg maar dan wel als ik ook geholpen was.
Dus dan maar via deze manier!

Hoop snel antwoord want ik ben al ff aan stuntelen! en dit heeft al bakken beltegoed gekost :S
1 Reactie 1
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hé whoozie, als je via My Vodafone of door het bellen van *104# ziet dat de BloX aan staan, kun je er van uit gaan dat dit ook daadwerkelijk zo is. Je merkt het natuurlijk ook meteen aan het gebruik zelf, of dit van je beltegoed gaat of uit de BloX. Wanneer er iets fout gaat, kun je het beste toch even direct contact met de klantenservice opnemen. Dat kan telefonisch, maar ook via mail of sociale media.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic