lindseyx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung galaxy s3

Hallo,
Ik heb een samsung galaxy s3, en die is ondertussen al 3x opgestuurd voor reparatie.
Nu ligt mijn telefoon aan de oplader, staat er een teken dat hij aan het opladen is, maar hij loopt alleen maar leeg. Ik ben er nu gewoon klaar mee.
Kan ik bij een vodafone winkel een nieuwe batterij krijgen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @lindseyx ,

Dat is mogelijk ja. Heb je dezelfde klachten steeds of zijn deze verschillend?
Binnen 6 maanden kan en batterij worden vervangen 6 maanden is tevens ook de garantie termijn op bv de batterij.

Je kunt altijd even langs de Vodafone winkel gaan.

Bekijk in context

11 Reacties 11
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @lindseyx ,

Dat is mogelijk ja. Heb je dezelfde klachten steeds of zijn deze verschillend?
Binnen 6 maanden kan en batterij worden vervangen 6 maanden is tevens ook de garantie termijn op bv de batterij.

Je kunt altijd even langs de Vodafone winkel gaan.
Mikaili

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
goedemiddag,
Ik zal met de deur in huis vallen.. ik heb nog nooit zo n waardeloze telefoon gehad als de S3 en dan gaat het niet over de besturing en dergelijke. Deze telefoon is vreselijk als het gaat over de batterij. Nou lees ik elders dat je garantie op de batterij een half jaar is. Kan ik niet helemaal begrijpen als ik een abonnement afsluit van 2 jaar!!
Ik moet met deze telefoon nu dus nog een jaar doen en het is inmiddels gewoon al een weggooier. Wat doen we hierhaan ?? en nee ik zie er niks in om hem nu voor reparatie op te sturen want dan kost mij dat waarschijnlijk ook weer een hoop geld.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Beste Mikaili, dan val ik ook maar gelijk met de deur in huis 😉
natuurlijk is het vervelend als de batterij van je toestel niet aan de verwachtingen voldoet
Via het forum kunnen we geen individuele zaken behandelen. Zie voor de redenen deze post.
Ik denk niet dat andere forumgebruikers je verder kunnen helpen hiermee. Ik denk dat de enige mogelijkheid is om via eeen ander kanaal je ongenoegen kenbaar te maken.

Je geeft aan dat je hem niet ter reparatie aan wil bieden omdat je dat "waarschijnlijk" weer een hoop geld kost. Ik maak hieruit dat je dit aanneemt en er nog geen actie is ondernomen om dit te controleren.

Afhankelijk van de oorzaak zou het onder de garantie kunnen vallen. Immers het leeglopen van de batterij (gaat het daarover, dat kan ik niet uit je bericht opmaken) kan een gevolg zijn van een bepaalde instelling in je telefoon.
Uiteraard staat het je vrij om iets op ons forum te posten, ik zou je echter toch willen adviseren om eerst de reguliere wegen te proberen, alvorens conclusies te trekken die achteraf wellicht niet kloppen.
Ik stuur je toch nog een overzicht mee van het reparatietraject mee

Groeten, per
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
De galaxy s3 heeft een vrij uitneembare batterij. Gewoon even langs de winkel / online. Een nieuwe kopen voor een tientje en tadaa...
LindaE

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit probleem heb ik ook! Alleen is mijn telefoon bijna 2 jr oud én er zit een nieuwe batterij in. De ene of andere lader scheelde al in verband met snelheid van opladen. Maar nu werkt niet één oplader nog. Is hier nog iets simpels aan te doen?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Oke je hebt dus en nieuwe batterij de laders die je test werken dus wel maar nu houden ze weer allemaal op? Lijkt erop dat je USB poort is beschadigd daardoor gaat opladen moeizaam of niet.
LindaE

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt, dat idee heb ik ook, omdat met een beetje friemelen hij wel weer lijkt op te laden. Echter ligt mijn telefoon nu al vanaf 9:30 uur aan de lader en komt niet verder dan 51%. Maar wat kan ik daar aan doen? Overigens heb ik dit weekend de software geüpdatet en vlak daarna laadde hij helemaal niet meer op! Daarvoor wel en was de telefoon in 2 à 3 uur opgeladen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @LindaE ,

Hoe vaker je de USB poort zal gebruiken hoe meer beschadiging er zal optreden...
De ene keer zal de poort wel voldoende in gebruik zijn, en de ander keer niet het ligt er helemaal aan hoe je de lader erop aansluit.
LindaE

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik geloof dat direct als dat geleidelijk gebeurt, maar als je op zaterdag de telefoon binnen 3 uur 100% opgeladen hebt en de dag erna (na software-update) kom je na 8 uur met dezelfde lader niet verder dan 58%? En omdat mijn eigen oude batterij helemaal niet meer wilde, heb ik een nieuwe geleend van iemand met dezelfde telefoon. Dus daar ligt het niet aan.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@LindaE

Al eens een reset naar de fabrieksinstellingen geprobeerd? Je geeft namelijk aan dat je dit pas merkt sinds je de software-update hebt gedaan. Misschien is er bij die update wel iets mis gegaan..
LindaE

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zal ik eens proberen, heb ik inderdaad niet gedaan. Ik zal later het resultaat laten weten. Bedankt voor deze tip.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic