Marijnt

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

slecht 3g bereik Enschede centrum

Sinds het collegejaar weer is begonnen is het 3G netwerk niet meer bereikbaar, op de Iphone 4S werkt 3G niet of nauwelijks. Op die manier kan ik geen email ontvangen noodzakelijk voor mijn werk. Nu is het niet zo dat die hogeschool hier sinds kort zit, wanneer wordt er iets gedaan aan de capaciteit? Het gaat om de postcode 7513 AB, westzijde van het centrum.
6 Reacties 6
Marijnt
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nu krijg ik zelfs met 2G nagenoeg geen verbinding met het internet...
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Marijnt,

Ik heb de dekking voor je nagekeken. De 3G dekking zou optimaal moeten zijn. Zou je aan kunnen geven of je deze problemen alleen binnenshuis ervaart?
Marijnt
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ook buitenshuis, het gaat vooral om de westzijde van het centrum. Aan de oostzijde van het centrum totaal geen last. 's Ochtends vaak beter dan vanaf het middaguur tot eind van de middag. Moet zeggen dat het vandaag meevalt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Er zijn de afgelopen weken storingen/werkzaamheden geweest. Wellicht dat dit van invloed is geweest en tot verbetering zal leiden. We kunnen voor de rest geen andere reden ontdekken. Bedankt voor het signaal in ieder geval.
Marijnt
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Zijn er vandaag weer werkzaamheden of storingen? Ik heb sinds ik op het werk ben geen 3G en met gprs kan er geen pagina fatsoenlijk geladen worden of verbinding met andere apps. Zelfs netwerkverbinding is minimaal, 1 balkje.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Gisteren waren er werkzaamheden.
http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/7511-AE-Enschede-Netwerkverbeteringen/td-p/110472

Je kunt het beste het netwerkboard in de gaten houden en dan vooral de fastforward en het storingenboard. Daar zetten we alle bij de klantenservice bekende storingen handmatig voor jullie neer 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic