kazaa2978

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

wel een Blox....Of toch niet??????

Hoe kun je je toch weer vergissen en genaaid voelen
 
Ik dacht Vodafone, zijn duidelijk en heb er jaren zakelijk goede ervaring mee
 
Tot nu zeg...hoe onduidelijk kunnen ze het maken, zodat je er in tuint.
 
Op Reis
Alles in 1 op reis
Internet op reis
Blox, of toch voordeelpakket zodat je er elke maand aan vast zit.
 
Ik dacht dat ik op reis BLOX had aangezet,en wou deze dus weer uitzetten, maar nee blijkt het geen blox te zijn maar pakket, dus sorry, nu zit je er gewoon elke maand aan vast......:@
 
Of zijn het toch Blox, en weten ze het zelf ook niet meer hoe ze het moeten noemen.... Ze noemen het OPREIS dus toch ook Blox....of is dit nu gewoon misleiding.......

 
4 Reacties 4
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi kazaa2978,

Het Op reis pakket is inderdaad een bundel die loopt tot het einde van je contract.
Er zijn diverse varianten van blox en bundels die in het buitenland te gebruiken zijn.

Op het moment dat je in My Vodafone klikt op 'nu aanzetten' komt er een schermpje waarbij je dient aan te geven dat je akkoord bent met de voorwaarden;
Ik ga akkoord met de voorwaarden en maandelijkse kosten voor deze BloX.

Je kunt dan nog op voorwaarden klikken en ze nalezen voor je definitief akkoord gaat. In die voorwaarden kun je teruglezen of het maandelijks opzegbaar is of dat het loopt tot het einde van je contract, wat het kost, wat je krijgt etc.

Het is in ieder geval geen misleiding aangezien je zelf met deze voorwaarden akkoord gegaan bent.
kazaa2978
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
🙂 mooi marketing antwoord!

Moet je wat mee gaan doen...........

Natuurlijk is het makkelijk je achter de kleine lettertjes te verschuilen
Maar het is natuurlijk ook wel zo fair om te zeggen dat het bewust niet een bundel wordt genoemd zodat het makkelijker verkoopt.
Mensen trappen er dan toch iets makkelijker in.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
kazaa2978, vervelend te horen dat je het zo ervaart. We wijzen voor acceptatie expliciet op de voorwaarden, en ook op de productpagina http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/voordeelpakketten/ staat meteen aangegeven dat dit pakket de gehele looptijd blijft gelden.
wzdijkman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ikzelf ben er ook ingetrapt... Op de Blox pagina staat bovenaan dat je deze eenvoudig aan en uit kunt zetten. Vervolgens blijkt dit dus niet zo te zijn voor de Opreis 'blox'. Hierbij spreekt de website de voorwaarden tegen. Ik ben van mening dat dit misleidend is, ondanks dat je in de voorwaarden wel akkoord gaat. Nu moet ik dus voor de rest van mijn abonnement 15,- extra per maand betalen terwijl ik maar 1 x per jaar in het buitenland verblijf voor hooguit 2 weken? Ik vind dit niet netjes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic