1
Vraag
2
Reageer en help mee
JeroenWapenaar

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht: Netflix wel betaald, maar account niet herkend

Goedenavond,

Een week of 5/6 geleden kwam ik erachter dat Netflix bij mij niet meer werkte. 1 persoons huishouden, al vele jaren Premium abonnement via Vodafone. Er wordt nog elke maand 12,99 en kennelijk afgelopen maand 15,99 afgeschreven, maar geen Netflix. Ik kon niet meer inloggen en mijn emailadres en telefoonnummer zijn niet gekoppeld aan een account, krijg ik als melding als ik een nieuw wachtwoord wil laten instellen. Het enige wat de klantenservice van Vodafone tot nu toe heeft gedaan is op X aan Netflix vragen of ze mee willen kijken. Vreemd, aangezien de betaling dus via Vodafone loopt. En het zou 'tot op de bodem worden uitgezocht' maar zowel van Netflix als van Vodafone verneem ik al een aardige tijd niets. 

 

Ik kan nu gewoon mijn abonnement bij Vodafone opzeggen en zelf Netflix nemen, maar ik heb dus al wel in ieder geval 27,99 euro aan Vodafone betaald voor iets wat ik niet heb gehad. Uiteraard heb ik bewijs dat ik er wel voor betaal. Lijkt mij niet meer dan redelijk dat ik die 27,99 terug op mijn rekening ontvang. Dan nog vind ik het behoorlijk naar dat er zo makkelijk wordt gezegd dat Netflix dit maar moet regelen, terwijl Vodafone geld krijgt en adverteert met de optie om Netflix toe te voegen. En nu kennelijk ook al geen klachtenformulier meer op de site?

 

Hopende op een oplossing, met groet, Jeroen Wapenaar 

3 Reacties 3
JeroenWapenaar
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit was overigens de reactie toen ik voor het eerst aangaf dat ik overwoog mijn abonnement op te zeggen. Enkele weken later zegt men niets te kunnen doen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @JeroenWapenaar, welkom hier. 

Laat ik maar gelijk met het slechte nieuws beginnen. Netflix is een dienst van derden die je via je Vodafone factuur kan betalen. Op de werking van deze dienst hebben wij helaas geen invloed. Uit je bericht begrijp ik dat Netflix al enige tijd niet meer werkt en het lijkt alsof het account bij Netflix niet meer bekend is, aangezien je ook de gegevens niet meer kan resetten. Inhoudelijke vragen en/of problemen met het account kunnen wij niet oplossen, omdat wij simpelweg geen inzage hebben in de systemen van Netflix. Ik kan dus niet controleren wat er mis is met jouw account bij Netflix. Heb je al rechtstreeks contact gehad met Netflix hierover? Zo niet, dan zou ik je willen aanraden om dat eerst te doen. Ze kunnen dan in ieder geval jouw account opzoeken,kijken wat er mis is gegaan en dit hopelijk ook gelijk herstellen. Laat je weten wat hier uit komt? Over de rest komen we dan wel uit 🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Best logisch dat je dit alleen bij Netflix kan navragen. Aangezien Vodafone de betalingen voor je doet en niet het gehele systeem er achter. Om contact op te nemen met Netflix heb ik even een contacten pagina geopend en daar zie je onderaan de pagina NEEM CONTACT OP. Ze kunnen je daar verder helpen! Dit is de pagina: https://help.netflix.com/nl/contactus 

Gebruik je zelf op verschillende plekken vaak Netflix? Dan zou het best eens te maken kunnen hebben dat je op teveel plekken hebt gekeken en zoals je weet is Netflix tegen het delen van een account. Ik zeg niet dat het zo is, maar je hoort het wel vaker. Neem even contact op met Netflix en dan is het probleem waarschijnlijk zo opgelost. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic