PimBleeker

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Up, up, up,upgrade - ik zie er nog niets van terug.

Op 6 maart ontving ik een mail dat mijn abonnement per 2 maart een upgrade zou krijgen. Van 2 naar 4GB. Tot op heden zie ik in mijn overzicht nog steeds een bundel van 2GB. Hoe zit dit precies?

*afbeelding verwijderd door moderator i.v.m. privé gegevens*

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @PimBleeker 
Als je hier recht op hebt, en dat heb je volgens mij, dan gaat er iets mis.
Je kan wachten op een Vodafone medewerker, die kan je verder helpen. Maar je kan ook, als je niet te lang wil wachten, contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of door een chat te starten.

Eventueel kan je ook via een privé bericht te sturen via Twitter of Facebook (daar behandelen ze de berichten op volgorde af!)

Succes en nog een fijne Paasdag #blijfthuis 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @PimBleeker 
Als je hier recht op hebt, en dat heb je volgens mij, dan gaat er iets mis.
Je kan wachten op een Vodafone medewerker, die kan je verder helpen. Maar je kan ook, als je niet te lang wil wachten, contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of door een chat te starten.

Eventueel kan je ook via een privé bericht te sturen via Twitter of Facebook (daar behandelen ze de berichten op volgorde af!)

Succes en nog een fijne Paasdag #blijfthuis 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @PimBleeker . Welkom hier!

Allereerst: ik heb je afbeelding uit je topic verwijderd. Hierin stond je e-mailadres en ik denk dat het niet de bedoeling is dat iedereen deze kan inzien/gebruiken :-). 

Goed dat je even contact opneemt. Als we je een up-up-update beloven, wil je hier natuurlijk wel iets van terugzien! Zie je je nieuwe tegoed zowel in de app als online niet terug? 
Mocht je inmiddels contact gehad hebben, lezen we graag van je wat de huidige stand van zaken is. Mocht je dit nog niet hebben gehad en wil je dat ik even kijk hoe en wat; vul dan je gegeven mbt je postcode/huisnummer, geboortedatum, telefoonnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel in. Deze kunnen alleen worden ingezien door moderators (medewerkers van Vodafone) en hiermee kan ik je verder helpen. 

Hopenlijk tot snel 🙂 

PimBleeker
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Lycke,

Inmiddels naar tevredenheid opgelost. Bedankt!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
PimBleeker wrote:

Hoi Lycke,

Inmiddels naar tevredenheid opgelost. Bedankt!

Wat goed en fijn om te horen.
Kan je er lekker tegen aan met extra MB’s 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

 

Woeehoee, goed nieuws. Geniet van je up-up-upgrade! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic