Support:
Zoek in het forum:
Nieuw bericht

Forumboard over de klantenservice

Status: Niet Goedgekeurd
door Profiler op ‎11-12-2016 12:28 PM

Wat ik mis op het forum is een board over de klantenservice. Ik denk dat dit voor Vodafone zeer waardevol kan zijn om te kijken waar zaken verbeterd kunnen worden.

 

En dan een tip over dit forum. Topics worden veels te snel gesloten. Voordat ik nog een reactie kon geven was mijn topic al dicht. Erg jammer.

Slechte service op het forum

Status: Nieuw Idee
door Bezza op ‎16-11-2016 12:21 PM

Ik had een post geplaatst geplaatst over mijn slechte internet verbinding. Een moderator gaf het zelfde antwoord als iemand anders om het wifi kanaal van de router te veranderen. Dit help niet aangezien ik al de enige in de buurt ben op dit kanaal. Maar inplaats van anderen met hun ideeen te laten komen sloot hij het topic en adviseerde hij me de klantenservice te bellen als zijn oplossing niet werkte. Aangezien de klantenservice nog al een "pain in the arse" kan zijn, heb ik mijn probleem hier gepost, zodat meerdere mensen met mogelijke oplossingen kunnen komen.

 

Ik dacht dat het punt van een forum was om ideeen uit te wisselen?!? Niet om iemand naar de klanten service te sturen en vervolgens niemand toestemming te geven om nog te antwoorden!!!

vodafone medewerkers

Status: In Onderzoek
door Vodafone op ‎06-06-2015 09:08 AM
De mogelijkheid om ook te kunnen groeien in verschillende rangen etc. Dit gebeurt alleen nu bij de forumleden.

Groetjes steven
Status: In Onderzoek

Hallo Moderators, 

 

In het topic over betaalde sms- of internetdiensten zou nog duidelijker moeten worden gemaakt dat het ook om aankopen in games kan gaan. Die worden ook vaak via dure sms-jes afgerekend. Het kan daarbij gaan van items in een Barbie game, tot oorlogtuig en extra levens in oorlogsgames. En andere items waarmee je je game-score naar een hoger 'level' kan brengen. Op dit moment komt in dat topic onvoldoende tot uiting dat dit soort fratsen, onbewust en ongewenst, behoorlijk wat geld kunnen kosten. Dat wordt pas duidelijk als de rekening van Vodafone achteraf zichtbaar wordt via MyVodafone. Of als een schrikbarend hoog bedrag wordt afgeschreven van de bankrekening.

 

Voor dit soort praktijken kan niet genoeg worden gewaarschuwd. Dit is in het beland van de klant. En in het belang van Vodafone.

 

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Mobiel-Netwerk-en-Toestel/Betaalde-sms-of-internetdiensten/m-p/259354#M1...

 

Succes!

 

Netwerker

Hallo Moderators,

 

Ik kom de laatste tijd heel veel vragen tegen van klanten die een blokkade hebben in verband met late betaling / geen betaling van fakturen.

Hierbij het idee, en het verzoek om een standaard-topic (f.a.q.) te maken. Met vragen en antwoorden. Over welke mogelijkheden er zijn om alsnog een openstaande rekening te betalen. Over verwerkingstermijnen. Over her-aansluiten. En of het mogelijk is om het proces van her-aansluiten te bespoedigen. Plus een telefoonnummer dat klanten kunnen bellen met een geleende smartphone. En welke gegevens zij dan telefonisch moeten kunnen overleggen. Klantnummer, geboortedatum, laatste vier cijfers van het bankrekeningnummer, betaaldatum, faktuurnummer, enzovoorts.

 

Welke moderator ziet het als een leuke uitdaging om een dergelijk sticky topic (f.a.q.) aan te maken in het Forum Board Abonnementen?

 

Mijn dank is bij voorbaat erg groot. Dan kan ik naar jouw topic verwijzen. Scheelt mij veel typewerk, en voortdurend dezelfde antwoorden.

 

Succes!

 

Netwerker

Headers bij topics

Status: Niet Goedgekeurd
door Super Specialist Super Specialist op ‎06-04-2015 01:19 PM

Het zou en leukere uitstraling geven om bij bepaalde topics en header (afbeelding) te plaatsen zoals ook op de startpagina van het forum. Tevens ziet het er nog steeds overzichtelijk uit en vult het de ruimte op met ook wat kleur Smiley Vrolijk.

 

VF Forum Header.jpg

Mobiele versie van het Forum

Status: Goedgekeurd
door Netwerker Senior Specialist op ‎17-03-2015 09:40 AM

Hallo,

 

Bij de mobiele versie van het Forum staat onderaan nog steeds vermeld:

© 2013 Vodafone Nederland , enz.

 

Kan 2013 even worden gewijzigd in 2015.

Dan zijn we weer uptodate.

 

Succes!

 

Netwerker

Status: Goedgekeurd

Startpagina Forum

Status: Geïmplementeerd
door Super Specialist Super Specialist op ‎06-03-2015 11:20 PM

Als je naar de startpagina gaat van het Forum zie je en deel van de nieuwe interface staan. Maar ik vindt persoonlijk zelf jammer dat het rechterkolom niks heeft meegekregen van de verandering misschien tijd om dat kleine stuk even en pimp te geven Smiley Knipoog? Voorbeeld is het Vodafone UK eForum en prachtig voorbeeld hoe het zou kunnen worden Smiley Vrolijk.

0 Kudos
Hallo
Ik heb een vraag je
Ik ben al jaren een iphone gebruiker wat ik erachter mis is
Visual Voicemail Op mijn iphone
Waarom komt dat niet bij vodafone ik denk dat elke gebruiker bereid is om 1 of 2 euro per maand te betalen

steve jobs zijde vroeger iphone zo der Visual Voicemail is geen compleete iphone

Als er vraag naar os waarom komt het niet ?

Als er achter gelegen gedachten zijn wat is dat dan ?

Graag telefonish reactie 0685866569
0 Kudos

Nieuwe functies?

Status: In Onderzoek
door Super Specialist Super Specialist ‎18-04-2016 04:35 PM - bewerkt ‎18-04-2016 04:35 PM

Misschien is het eens een idee om nieuwe functies te implementeren? Zo mis ik wel de oude functies die beschikbaar waren voor forum leden (hoger in rang zal ik waarschijnlijk niet stijgen Smiley Tong). De enigste optie die we eigenlijk nog hebben is verplaatsen van berichten. Vroeger was er meer beschikbaar zoals het markeren van een oplossing.

 

Is het mogelijk met het type forum dat Vodafone gebruikt nieuwe opties toe te voegen (of oude terug te brengen?), zoals Plugins?

 

Het is een start van en nieuwe week, wie weet?

Status: In Onderzoek
0 Kudos

Bericht verloren?

Status: Geïmplementeerd
door JCD op ‎26-10-2015 10:48 AM

Hallo,
Ik had in juni gepost over mijn problemen om met een Belgische Proximus kaart verbinding te krijgen met de Vodafone access point.
Ik had hier nu verder willen over schrijven maar ik vind mijn toenmalig bericht niet meer.
Jammer.
Dit is de link die ik toe opgeslagen had:
http://forum.vodafone.nl/t5/Mobiel-in-en-naar-het-buitenland/Nederland-is-buitenland/m-p/245619/thre...

Is er een mogelijkheid om dit nog terug op te graven?
Groeten,
JC

Status: Geïmplementeerd

Hoi JC, het topic was gesloten en gearchiveerd omdat je niet meer had gereageeerd. Ik heb het topic weer heropend en uit het archief gehaald.

0 Kudos

Klantenservice

Status: Niet Goedgekeurd
door Mikos010 op ‎12-09-2015 02:53 PM
klantenservice VERBETEREN !!
Probeer al 2 weken te bellen er word niet opgenomen
Sta meestal 20 min in de wacht en dan word er opgehangen
0 Kudos

Eén account voor één klant

Status: Niet Goedgekeurd
door Quota op ‎08-09-2015 01:35 PM
Hoe mooi zou het zijn wanneer de klantgegevens van mijn mobiele abonnement en mijn Vodafone thuis abonnement zou kunnen koppelen zodat ik alles in één overzicht zou hebben.

Dit zou Vodafone ook meer mogelijkheden geven tot het doen van relevante en interessante aanbiedingen aan klanten.
Status: Niet Goedgekeurd

Bedankt voor de extra uitleg. Het idee is afgekeurd aangezien het niet gaat over een idee waarmee het forum zelf verbeterd kan worden. Het "Feedback Over Het Forum" ideeënpagina is bedoeld voor ideeën over hoe jij het forum kunt verbeteren. Je kunt eventueel wel een normaal Topic aanmaken op het forum.

0 Kudos
Velen van ons hebben een databundel. In de Vodafone app kun je in het dashboard vervolgens zien wat je gebruik is tot die dag. Erg handig natuurlijk. Zou het niet nog mooier worden wanneer het gemiddelde verbruik zichtbaar wordt gemaakt, dus bij bovengemiddeld gebruik een 'rode' achtergrond en bij benedengemiddeld verbruik een 'groen' achtergrond. Deze 'stip-kleur' zou dan ook zichtbaar moeten zijn in het hoofdscherm. Zo weet je gelijk of je de rest vd maand 'rustig' aan moet doen of juist niet. Ik zie nu weliswaar mijn restant van mijn bundel maar weet niet gelijk of ik nog 'op de prik' zit. M.i. zou dit ook makkelijk te programmeren moeten zijn in de app, maar ben geen expert ;-)
0 Kudos

niet meer kunnen reageren op berichten

Status: Geïmplementeerd
door Vodafone op ‎29-05-2015 09:24 AM

Heey,

 

Ik heb bij bepaalde topics (zover ik weet die nog niet gesloten zijn) dat ik niet meer kan reageren. Ik heb dit probleem bij het topic http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Hoge-rekening-amp-onverwacht-dataverbruik/m-p/123838 oa.

Ik hebt het geprobeerd via mijn telefoon, laptop en pc op het werk.

Dit is het geen wat ik al geprobeerd heb: cookies verwijderen, geschiedenis verwijderen, cashe legen, andere browser geprobeerd.

 

Iemand een idee??

Bijlage
0 Kudos

Persoonlijk overzicht

Status: Niet Goedgekeurd
door Friesian Kenner op ‎02-04-2015 11:33 AM

Wat ik handig zou vinden, gescheiden overzichten.

Dus (aantal) eigen topics.

En (aantal) eigen reacties.

En tot slot net als bij autonavigatie een overzicht van eigen favorieten.

 

Dit wordt bij meer fora gedaan. 

0 Kudos

Eigen berichten zoeken

Status: Goedgekeurd
door Marc_Zelf op ‎11-03-2015 07:24 PM
Nu ik toch nieuw ben op het forum maar meteen een nieuwe vraag: Hoe vind ik mijn eigen berichten makkelijk terug?
Zou mooi zijn als daar ook een overzichtje van op mijn forum startpagina staat.
Status: Goedgekeurd
0 Kudos

Layout webpagina

Status: Niet Goedgekeurd
door Marc_Zelf op ‎09-03-2015 09:32 PM
Weten jullie dat er in dit mobiele tijdperk ook nog mensen zijn die op een laptop werken? Met een groot beeldscherm?
Het forum is zo goed afgesteld op mobiel, dat het op een PC niet meer te lezen is.
Of mis ik ergens een instelling?
0 Kudos

Bug in handtekening?

Status: Niet Goedgekeurd
door Super Specialist Super Specialist op ‎27-02-2015 10:28 AM

Misschien zien jullie het al ehh... Maar mijn handtekening bugt daardoor zie je maar de helft heeft @Annabelle , @Maartje of @Marc- enig idee hoe dit kan?

Verwijderen profiel Vodafone Forum

Status: Geïmplementeerd
door verwijderde account op ‎25-02-2015 08:34 PM

Na een tijd te hebben gezocht en niet kunnen vinden de vraag hoe ik mijn prfiel alhier kan verwijderen?