Inette123

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Steeds weer opnieuw opstarten

Goedemorgen , mijn samsung S5 blijft maar opnieuw opstarten en dat soms wel 18x op een dag. Dan gaat het dagen goed en dan weer dagen achter elkaar opstarten zoals vanmorgen wederom al 4x. Ik word er echt knettergek van. Bij de telefonische hulplijn kom ik niet verder en lrijg ik te horen ga naar het verkooppunt daar helpen ze u verder maar heb hem via de site bij een abonnement dus tja... hopelijk via deze weg een oplossing..
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Inette123,

Mogelijk een probleem in de software. Heb je onlangs een update geïnstalleerd? Wellicht dat dit mis is gegaan.
Je zou eventueel kunnen kijken of je de telefoon aan de PC kunt sluiten, dan kun je via Samsung Kies een back up maken van je gegevens en hierna het toestel te resetten. Daarna kun je de back up terugplaatsen op het toestel.

Mocht je liever bij een winkel verder worden geholpen is dit ook mogelijk! Mogelijk zal het toestel wel ter reparatie worden opgestuurd.

Er is voor deze oplossing helaas geen per directe oplossing van afstand, wellicht dat je de tips van hierboven kunt proberen?
Anonymous
Niet van toepassing
Is het verholpen Inette123 met de tips van SamsungExpert?
Inette123
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wil vandaag even langs een winkel proberen te gaan.. ik heb wel veel foto's al op de laptop gekregen maar weet niet hoe dat zit om een volledige backup te maken
Inette123
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou langs de winkel geweest en echt verspilde moeite.... even het fabrieksinstellingen knopje laten zien moest ik thuis aan de lader zelf maar even doen. En niet binnen een jaar dus ook geen garantie bij samsung aldus deze man en dat zou dan 200 tot 300 euro kosten om hem op te sturen. Nieuwe telefoon kkm ik pas over aantal weken voor in aanmerking dus kan weer gaan. Al met al niks opgeschoten en zit ik dus gewoon met steeds opnieuw opstartende telefoon ....
Inette123
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben ik nu met eenkluitje in het riet gestuurd???? Lees en op de Samsung site en op de Vodafone site dat mobiele toestellen 2 jaar garantie hebben. Als dit werkelijk zo is vind ik de service helemaal slecht. Vond het al waardeloos dat ik voor niks bij dewinkel ben geweest maar dit slaapdrank echt alles. Heb ook 2 jarig abonnement dus 2 jaar garantie klinkt ook logisch.
Anonymous
Niet van toepassing
Dan ga ik het proberen uit te leggen vanuit hier. Ga naar je instellingen toe en klik op backup maken en terug zetten. Hier kun je een Samsung account koppelen en of een google account. Vervolgens kun je klikken op backup mijn gegevens. Hier kun je aanvinken wat gebackupt moet worden en als je door script naar onder kun je aangeven maak nu een backup. Als je dat gedaan hebt en de backup is voltooid ga je terug naar het vorige scherm. Hier kun je naar onder scholen en aangeven dat het toestel terug gezet moet worden naar fabrieksinstellingen (Let op: dit is op eigen risico). Werkt het dan nog niet dan kun je een hard reset proberen.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Inette123 is het inmiddels gelukt aan de hand van de tip van Steven-?
Inette123
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de tips ik heb hem terug gezet naar fabrieksinstellingen en hij bleef opnieuw opstarten. Heb erachteraan gebeld bij vodafone en het bleek inderdaad gewoon 2 jaar fabrieksgarantie te zijn. Ik ben naar de vestiging in Arnhem gegaan en heb hem daar kunnen inleveren. Hij is inmiddels opgestuurd en we wachten af. Het is gewoon jammer dat de eerste keer bij de winkel verkeerd is ingelicht en ik dus nogmaals naar de winkel moest met mijn bekkeninstabiliteit. Maar gelukkig nu prima geholpen en opgestuurd! Nogmaals dank!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Inderdaad jammer dat je eerst verkeerd ingelicht bent, maar fijn dat mijn collega's bij Vodafone Arnhem je alsnog hebben kunnen helpen.
Ik ga er vanuit dat je snel weer gebruik kunt maken van jouw toestel. Graag gedaan en fijne dag nog!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic