Tint93

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data op, staat niet op app en site

Het volgende is mij voorgevallen.

Ik krijg midden in de maand een sms met de melding dat ik mijn data verbruikt heb. Ik kijken op de Vodafone app, maar volgend de app heb ik nog geen 1 mb verbruikt, net als op de site (wat niet kan kloppen want ik whatsapp en internet gewoon). Toen ik op de site keek, bleek ik ook al ruim 10 euro buiten mijn maandelijke tegoed te hebben verbruikt. Oke, tot nu toe niet veel gekke dingen, behalve dan dat op de site en app staat dat ik geen mb heb verbruikt terwijl ik een sms krijg met de melding dat ze op zijn, en ook al extra kosten heb gemaakt.

Dus, ik proberen te bellen, vanwege de drukte aan de telefoon maar naar de winkel gegaan. Deze mevrouw bevestigd dat ik geen mb meer over heb, en raad mij aan om een blox aan te zetten. Goed, allemaal leuk enzo, ik die blox van 400mb extra aangezet. En nu komt het bizarre.... Ik zie op de site en op de app die 400 extra mb er netjes bij staan, maar nu gaat de meter van mijn "gewone" mb's naar beneden lopen, en de 400 extra blijft op 400 staan.

Iemand hier ervaring mee?
2 Reacties 2
KneppaH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij klopt er ook al een paar maanden geen zak van. Volgens de site en app nog 410MB over, wel al sms gehad dat de data bijna op was toen ik nog 900MB over had volgens de app. Ondertussen wel al paar keer hogere rekening gehad hierdoor. Hoop dat het snel opgelost wordt. Dit is niet de manier om geld bij klanten uit de zak te kloppen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi beiden, ik ben het met jullie eens dat je tegoed gewoon moet kloppen. We merken dat het op sommige nummers inderdaad gebeurt dat het tegoed in My Vodafone niet klopt, en/of dat notificaties te laat verzonden worden.

Neem in dat geval gewoon even contact op met de klantenservice. Dan wordt bekeken wat er precies gebeurt en aan de hand daarvan vinden we altijd samen een redelijke oplossing!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic