sophocles

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

LTE optie S4 mini ontbreekt en geen update beschikbaar

Beste allemaal,

Ik heb een S4 mini van Vodafone met een RED abonnement (aangesloten op 17 september). Ik zie alleen geen optie onder mobiel netwerk om LTE aan te zetten. Nu lees ik overal dat je hier een update voor moet installeren, alleen is er via KIES en handmatig zoeken (toestel-info, controleren op updates) geen update beschikbaar.

Wie kan mij helpen?
 
Ik woon overigens ook in het dekkingsgebied (Amsterdam).

Alvast hartelijk bedankt en nog een fijn weekend!
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Sophocles,

Neem even contact op met de klantenservice zodat ze je een update kunnen geven op het netwerk.
sophocles
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De klantenservice kon mij niet helpen en vertelde mij dat ik maar een weekje moest wachten op een update omdat deze niet tegelijk bij al die klanten uitgerold kon worden door samsung. Na het lezen van dit topic over precies deze vraag ( 
http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/s4-mini-en-4g/td-p/92468 ) heb ik besloten maar eens langs te gaan in een winkel volgende week. Misschien een idee om de klantenservice hierover te informeren zodat zij geen onjuiste informatie meer verschaffen.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ja voor nu lijkt de winkel de snelste oplossing. Laat je me weten of het gelukt is? Dan kan dit topic wellicht ook op opgelost 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic