rikje

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Galaxy S7 Edge, rode streep over scherm!!!

Goedemiddag,

Vorige week de nieuwste firmware update binnen gekregen voor de S7 Edge, nu weet ik niet of dit puur toeval is maar heb vanaf dat ik die update heb gehad aan de rechterzijde van het toestel een rode verticale streep over het scherm. hebben hier meer mensen last van? en wat zou ik daar aan kunnen doen...:@
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Aangezien we geen reactie mee hebben ontvangen topic gesloten.

Bekijk in context

23 Reacties 23
rikje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Waarschijnlijk de enige met dit probleem.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
ik neem aan dat dit niet zo hoort
heb je evt een foto waarop de rode streep te zien is en ken je die hier plaatsen ?


wat je ook evt kan doen is even langs een samsung service centre gaan en hun erna laten kijken mits deze bij jou in de buurt zit

Anonymous
Niet van toepassing
Ook zou je op het toestel een reset kunnen uitvoeren om te zien of dit het verhelpt. Vergeet daarbij natuurlijk niet een back-up te maken van het toestel, zodat je geen gegevens kwijt raakt. ook kun je eventueel een hard reset kunnen proberen.
rikje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bedankt voor jullie reacties.
Helaas als ik een printscreen maak is die streep niet te zien op de foto, zit dus echt in het scherm zelf denk ik.
Een servicepunt van Samsung zit niet bij mij in de buurt helaas ook al een terug gezet naar fabrieksinstellingen..maar ook dat heeft niet geholpen. Ik weet dus niet of dit door de update is gekomen of dat het toeval is..maar vervelend is het wel.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
zoals je zelf al zegt zit het dus waarschijnlijk in het schrem zelf en zou deze opgestuurd moeten worden voor reparatie ben ik bang voor zorg wel even dat je een backup maak van je bestanden

succes ermee en laat je ons weten hoe het afgelopen is
Anonymous
Niet van toepassing
Vervelend is het zeker, ik ben bang als je inderdaad het toestel al eens terug hebt gezet naar fabrieksinstellingen dat er nniks anders op zit dan je toestel te laten repareren
rikje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik laat het jullie weten zodra ik hem dan weer terug heb wat ze hebben vervangen.

Alvast bedankt voor jullie reacties

Met vriendelijke groet,
Rik
mielop

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde probleem.
Zaterdagavond zag ik de streep al zitten. Maar gek genoeg was hij zondag niet meer te zien.
Zodoende dacht ik ook dat dit door de software kwam. Maar helaas is hij vandaag wel weer te zien.
Morgen maar even contact opnemen met samsung.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
mielop

Als je een screenshot neemt en hij is dan niet te zien. Weet u dat het niet in de software zit
mielop

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik een screenshot neem word dit niet op de foto weergegeven.

Anonymous
Niet van toepassing
Ik ben bang dat het toestel gerepareerd moet gaan worden
mielop

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
rikje alaat wat gehoord ?
rikje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nee, maar om heel eerlijk te zijn ben ik alleen in de winkel geweest en die zeiden dat hij moet worden opgestuurd naar Samsung..was niet de enige met dit probleem begreep ik al.
Moet nu eerst een andere telefoon regelen voor ik deze ga opsturen.
rikje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
mielop

Klopt wat jij zegt over die streep..in het begin wil hij nog weleens verdwenen zijn..maar naar verloop van tijd zit hij standaard op je scherm..ik ben er al aan gewend zeg maar????
Maar helaas ontkom jij er ook niet aan om hem op te sturen.

Wel erg jammer moet ik zeggen. Heb de S 3,4,5 en nu de 7 edge met die andere nooit geen problemen gehad. En juist met deze gelijk dit al????

Anonymous
Niet van toepassing
Kan me goed voorstellen dat dit flink balen is en
mielop

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag naar de vodafone winkel in assen geweest.
daar raden ze me aan om via samsung de telefoon aan te melden.
Word geheel kosteloos opgehaald bij mij thuis ... Prima service daar !
vanaf morgen even een paar dagen zonder telefoon
https://samsung.drmobile.nl/
Anonymous
Niet van toepassing
Laat je ons weten of het verholpen is
mielop

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eindelijk is mijn telefoon klaar. De 2 dagen waar dr mobile van samsung mee adverteerd kun je met een korrel zout nemen. Uiteindelijk is er een nieuw scherm in mijn telefoon gekomen en een software update. Hij ligt sinds gisteravond 22:45 klaar om geretourneerd . Vandaag gebeld met dynafix waar dr mobile het onderbrengt. Ze wachten tot er meerdere telefoons geretourneerd kunnen worden. Opzich een hele fijne service, maar het kan allemaal wel wat flotter. Zeker als je weet dat je telefoon klaar ligt maar dat ze toch nog even wachten..
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
mielop, fijn dat je het toestel bijna weer hebt! Hopelijk is het probleem met de rode streep daarmee ook opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic