vmbo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet dagtarief nog geldig?

Op de informatiepagina van het internetdagtarief ( https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/internet-dagtarief.shtml ) staat onder andere het volgende:


Speciaal voor alle prepaid-klanten: nu tijdelijk 100 MB voor € 1 per dag Met Internet Dagtarief krijg je 100 MB zonder onverwachte kosten.
Zonder onverwachte kosten dus. Maar dan scroll je naar beneden en zie je sneaky bij details verstopt:


  • Deze actie is geldig tot en met 5 januari 2014

Het is nu 16 februari en ik kan nergens de huidige tarieven vinden. Is het nog geldig of niet? En zo nee, hoeveel moet je nu extra betalen? En waarom laat je uberhaubt die pagina nog online staan dan? M'n beltegoed loopt al soms automagisch leeg, dus ik ben benieuwd of dit ook weer een echte klassieke 'opwaardeerkiller' wordt.

2 Reacties 2
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Als het goed is, is de betreffende bundel inderdaad niet langer geldig. De tarieven die je nu betaald staan vermeld op deze pagina en zijn afhankelijk van wanneer je, je prepaid abonnement in gebruik hebt genomen en/of je deze tussentijds gewijzigd hebt.

Ik ben geen medewerker van Vodafone. Aan mijn reacties kunnen hierom geen rechten worden ontleend. Mijn reacties zijn ter informatie en om waar mogelijk andere klanten te helpen.Het doel van het Vodafone Forum is om elkaar waar mogelijk te helpen, en hopelijk heeft mijn reactie geholpen en/of heb je hier iets aan. Was mijn reactie behulpzaam/informatief, zou ik het waarderen als je dit middels een klik op het duimpje onder aan dit bericht kenbaar maakt. Is het probleem opgelost, of je vraag naar tevredenheid beantwoord?Dan kun je dit kenbaar maken met een klik op 'Probleem opgelost' onder aan mijn bericht.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @GerritS1976 en @vmbo,

Het Internet Dagtarief is nog altijd van toepassing, ik zie dat de einddatum van de actieperiode op de website op dit moment niet klopt. De juiste datum is op dit moment niet bekend, maar ik heb gevraagd of de pagina zo snel mogelijk geüpdatet kan worden. Houd daarom deze site goed in de gaten. Bedankt voor deze melding!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic