Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
@Stofbal

Huur een kristallen bol ofzo 😛

Aan uitspraken op dit forum kunnen geen rechten ontleend worden. Bij alle vorige acties was de i5 altijd ruim op voorraad.
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hallo allemaal,

Wat betreft ruilen: normaal gesproken geldt de regel die op de kassabon staat; bij deze actie is het echter alleen mogelijk in geval van een DOA. Zie ook:

Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
RobbieE schreef:
Hallo allemaal,

Wat betreft ruilen: normaal gesproken geldt de regel die op de kassabon staat; bij deze actie is het echter alleen mogelijk in geval van een DOA. Zie ook:

Maar aan dat bericht mogen toch geen rechten ontleend worden, net als alle andere berichten op dit forum. Aangegeven door Stevie zelf.
Als je namelijk wel rechten gaat ontlenen aan berichten op dit forum (de enige plek waar ik de voorwaarden kan vinden) moet je meteen de actie terugdraaien of de mensen die beloofd is nog van de actie gebruik te kunnen maken onder de oude voorwaarden dit ook te laten doen.

Blijf jezelf nu niet steeds tegenspreken en dieper ingraven jongens.
marthyn

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Rubman , denk je hier wat mee te bereiken??...
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
In ieder geval aan zowel SQ als Vodafone duidelijk maken dat hij gewoon mag ruilen omdat dit in de voorwaarden op de kassabon staat.
Niet zo moeilijk toch?
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Een beetje gerechtigheid?

Of de hypocrisie aangeven dat de regels zo aangepast worden dat het elke keer in het voordeel van Vodafone uitvalt. De actievoorwaarden staan nergens gedeponeerd. In feite is het dus een regulier abonnement in één winkel met 12 maanden 50% korting. Alle overige standaard voorwaarden van toepassing.

Maar, de voorwaarden van Vodafone staan toe dat je in een willekeurige winkel kan ruilen (waar heb je anders al die winkels voor?). Een aantal slimmeriken bedachten in de rij èn op voorspraak van Vodafonemedewerkers dat zolang je het goede abonnement afsluit, je altijd het toestel kan ruilen. Immers blijft het abo hetzelfde, alleen het IMEI wisselt.

Pas later is daar de tekst op het forum bijgekomen. Maar eerder is al fijntjes erop gewezen dat dit alleen berichten zijn waar geen rechten aan ontleend kunnen worden.

Rxprt

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Inderdaad. Het gaat erom dat VF een smerig spelletje aan het spelen is en constant zijn eigen regels aan het veranderen is, en dat wij daar niets tegenin kunnen brengen ook al hebben zij geen poot om op te staan. Want in feite worden nu niet alleen degenen die nooit in de rij voor 24 maanden korting hebben kunnen staan genaaid, maar ook degenen die al een abo+toestel hebben en deze niet kunnen ruilen, ook al is hen verzekerd dat dit wel kon door medewerkers van een VF winkel zelf. Deze voorwaarden zijn ook pas later op het forum toegevoegd, terwijl op de bon staat dat je gewoon mag ruilen. Aangezien op het bonnetje letterlijk zwart op wit staat dat je mag ruilen en berichten op het forum niet rechtsbindend zijn moet dit gewoon mogelijk zijn. Ga je echter naar de winkel word je toch weggestuurd, omdat Vodafone doet waar ze zin in heeft. En het interesseert ze ook niks, want geld voor het abonnement krijgt VF toch wel.

In mijn post op pagina 72 (het zevende bericht) licht ook ook toe dat de 24 maanden korting in feite nog steeds van kracht is aangezien dit behalve op het forum nergens gecommuniceerd is, maar dat we dit niet krijgen. Ook omdat VF doet waar ze zin in heeft, eigen regeltjes verzint op momenten die hen uitkomt, en verder met niets of niemand rekening houdt.

http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red/Openingsactie-Vodafone-Winkels-Voorwaarden-info-en-data/m-p...
Japieh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Moderators Hoe staat het inmiddelels met de voorraden?
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Rxprt schreef:
Inderdaad. Het gaat erom dat VF een smerig spelletje aan het spelen is en constant zijn eigen regels aan het veranderen is, en dat wij daar niets tegenin kunnen brengen ook al hebben zij geen poot om op te staan. Want in feite worden nu niet alleen degenen die nooit in de rij voor 24 maanden korting hebben kunnen staan genaaid, maar ook degenen die al een abo+toestel hebben en deze niet kunnen ruilen, ook al is hen verzekerd dat dit wel kon door medewerkers van een VF winkel zelf. Deze voorwaarden zijn ook pas later op het forum toegevoegd, terwijl op de bon staat dat je gewoon mag ruilen. Aangezien op het bonnetje letterlijk zwart op wit staat dat je mag ruilen en berichten op het forum niet rechtsbindend zijn moet dit gewoon mogelijk zijn. Ga je echter naar de winkel word je toch weggestuurd, omdat Vodafone doet waar ze zin in heeft. En het interesseert ze ook niks, want geld voor het abonnement krijgt VF toch wel.

In mijn post op pagina 72 (het zevende bericht) licht ook ook toe dat de 24 maanden korting in feite nog steeds van kracht is aangezien dit behalve op het forum nergens gecommuniceerd is, maar dat we dit niet krijgen. Ook omdat VF doet waar ze zin in heeft, eigen regeltjes verzint op momenten die hen uitkomt, en verder met niets of niemand rekening houdt.

http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red/Openingsactie-Vodafone-Winkels-Voorwaarden-info-en-data/m-p...
Dit zijn dus ook de redenen dat ik zowel KASSA, RADAR en de Reclamecodecommissie heb aangeschreven (hoewel die laatste waarschijnlijk luistert naar de VF directie die er verdomme inzit) om gewoon je recht te krijgen als consument.
Het blijft toch van de zotte dat je als keurige consument die luistert naar een bedrijf de dupe word van regels die niet worden nageleefd.
Het is dan ook enigzins jammer dat gebruikers hier ons weer op aankijken omdat wij aan het "zeuren" zouden zijn, zijn we juist niet de enige die daadwerkelijk willen wat beloofd is en als het dan wel lukt roepen ze allemaal weer hard dat ze het er altijd mee eens waren.

Nou mocht het me lukken dan zal ik het met een paar mensen hier wel delen, de rest zoekt het dan zelf maar uit.
Ik ben er persoonlijk nog niet klaar mee en ga dit toch echt doorzetten om Vodafone te laten nakomen wat ze beloven.
BassieBaas

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Deel het aub ook met mij (sorry ik zou niet meer reageren..)

De mensen die zo braaf in de rij gaan staan voor deze nonactie verpesten het wel voor de principiële mensen hier. Dat maakt het ook dat VodaFone dergelijke dingen gewoon kan flikken, de consument gaat toch wel. Zo'n lame volkje
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
SQ schreef:
Met niets op papier bedoelde ik de voorwaarde dat ruilen niet mag.
Hey SQ, ik heb je weer een PM gestuurd. Wij waren hier zoals je weet al mee bezig om dit voor elkaar te krijgen aangezien jij dit inderdaad al voor de wijziging van de actie hebt afgesproken met Emmeloord. Zij zullen je terugbellen op het nummer dat je me in PM stuurde. Ik had geen forum dienst vandaag dus las je PM zojuist pas. Sorry daarvoor. De winkel in Emmeloord lost het verder met je op in ieder geval. 🙂

Dat wat Robbie eerder aangaf is van toepassing op de nu geldende voorwaarden.
Proxivire

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nou ben ik het er ook niet mee eens, maar Here Jezus leer eerst even schrijven zeg. o_o
alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
iemand nog die mijn vraag wilt beantwoorden?
Vief51

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Geldt die 50% korting ook i.c.m. met een Galaxy s4? Zoja, zou deze morgen nog aanwezig zijn in winterswijk?
Ik hoor het graag!
Sami

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik stond vanmorgen om 07:35 in een lange rij te wachten voor zogenaamde goedkope actie van VODAFONE voor me stonden meer dan 100 mensen die ook voor het zelfde actie gekomen zijn de meeste van waren buitenlanders onbeschoft en onvriendelijk elkaar duwen en schreeuwen...uiteindelijk gingen de deuren open van het paradijs!!! sorry ik bedoel VODAFONE WINKEL kwam een medewerker naar buiten om de teleurstelling bericht te brengen dat de actie gisterenavond verandert is!!! en het is maar 12 maanden geworden in de plaats van 24 maanden en de nieuwe prijzen zijn 49 euro in de plaats van 32 euro!!!! schandalig VODAFONE.
Vief51

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Oh en geldt de 50% kortings actie ook op een RED essential?
Emm

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Waar kan ik rustig op mijn gemak alle huidig geldende voorwaarden mbt tot deze actie lezen.

Voordat ik besluit tot aankoop/sluiten overeenkomst zou ik graag rustig alle regels en voorwaarden op mijn gemak kunnen bekijken en afwegen.
ReusVRotterdam

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ken iemand mij vertellen wat de nieuwe tarieven zijn met een 1 jarig red super actie abonnement.
767

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@Reus
De actie geldt alleen in combinatie met 2 jarige abonnementen. Staat ook te lezen op pagina 1.

@vief51

Nee, de actie geldt alleen met Red en Red Super.

767

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@Sami

Stond jij in Winterswijk of Hardenberg?
De actie is vorige week al gewijzigd, dus niet gisteren avond, het viel me op dat in Hardenberg ook behoorlijk wat jongens van buitenlandse afkomst stonden die een grote mond hadden tegen de medewerkers van vodafone,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic